Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistuneet treffit.. "Mikä ihmeen urheilu"..

Vierailija
24.10.2017 |

Olin hetki sitten tavannut mukavan naisen, jota päätin lähteä jälleen tapaamaan. Koska nainen sanoi olevansa "kovan luokan himourheilija" ja minä myös, niin päätimme lähteä yhdessä juoksemaan. No n. Kilometrin jälkeen nainen alkoi "sitomaan" kengännauhoja, vaikka ne olivat kahdessa solmussa ja sanoi niiden olevan löysällä. Tajusin heti, mistä oli kyse ja kysyin ystävällisesti naiselta, että " jaksatko"? "Voidaan toki kävellä, jos tuntuu siltä". Nainen kuitenkin sanoi jaksavansa ja jatkettiin matkaa. Tiesin kokoajan, että tämä kengännauhojen sitominen oli jaksamattomuuden peittelyä. No, ei mennyt taaskaan montaa sataa metriä, kun nainen pysähtyi venyttelemään. Taas kysyin, että " jaksatko"? Sanoi jaksavansa. Tämän jälkeen taas hetken matkan päästä nainen sanoi, että kävellään. Olin ihmeissäni. Kaksi kilometriä menty ja laittoi pillit pussiin, vaikka sanoi olevansa "kovan luokan himourheilija" joka harrastaa jatkuvasti jotakin. En voi ymmärtää.. Illalla laitoin viestin sitten, jossa laitoin pelin poikki. Huhuh! Urheilevaa naista odotellessa ..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teki sen tahallaan, kun ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
2/3 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teki sen tahallaan, kun ei ollut kiinnostunut.

Eikö se olis päässy nopeammin pois treffeiltä jos olisi vaan juossut lenkin eikä pysähdellyt? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen himourheilija (5-6 kertaa viikossa salitreeniä tai ryhmäliikuntaa), mutta juosta en jaksa enkä halua :)