Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinoton monitasoisuus

Vierailija
24.10.2017 |

Ensin oli kiva jos otti suihin. Seuraavaksi piti osata deepthroat. Lasti piti ottaa suuhun ja parhaat kuulemma nielee. Nyt parhaimmat suihinottajat käyttävät ns throatpie temppua. Osaako joku?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ja ei onnistunut :(

Vierailija
2/42 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin oli kiva jos otti suihin. Seuraavaksi piti osata deepthroat. Lasti piti ottaa suuhun ja parhaat kuulemma nielee. Nyt parhaimmat suihinottajat käyttävät ns throatpie temppua. Osaako joku?

Osaan ja ne miesten ilmeet on olleet ainutlaatuisia kun olen sitä niille ekaa kertaa antanut. Eräskin baarilöytö joka paljastui varatuksi ilmoitti että jättää tyttöystävänsä samantien soittamalla jos olisin alkanut seurustella mutta kieltäydyin kauniisti. Nyt oon naimisissa ollu jo vuosia kun löysin osaavan miehen ja meidän seksi on todella monipuolista johon minä olen tuonut paljon mutta niin myös mun mieheni.

Ja en todellakaan aina ota laukeavaa kullia kurkkuun, se on ekstraherkku esim viikonloppuseksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt tätä throatpie termiä mutta googletin ja katsoin muutaman videon.

Pitäisi varmaan treenata :)

Vierailija
4/42 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkari tuntuu hyvältä kun terskan nuppi on ihan huulilla tai vaihtoehtoisesti syvällä kapeassa kurkussa. Jälkimmäinen ehkä hieman paremmalta

Vierailija
5/42 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suikkari tuntuu hyvältä kun terskan nuppi on ihan huulilla tai vaihtoehtoisesti syvällä kapeassa kurkussa. Jälkimmäinen ehkä hieman paremmalta

Nykyinen emäntä ottaa kullin kurkkuun. Toistaiseksi oon lauennu ensin kuiteski suuhun josta mällit nielastu. Jotenkin tuo suoraan kurkkuun ampuminen kiihottaa. Taidampa kysyä kokeiltaisko

Vierailija
6/42 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan oltais erittäin halukkaita kokeilemaan, jos ehdottaisin, mutta pitää ensin treenauttaa syväkurkkuakin, kun se viimeinen pari senttiä meinaa yhä vaan pistää kakomaan.

Vierailija
7/42 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se tarkoittaa?

Vierailija
8/42 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on mun tyttöystävän treenipäivä. Me harjoitellaan suihkussaa syväkurkkua ja ei haittaa vaikka välillä sylkee kuolaa. Sitten ku nalli palaa niin otan päästä kiinni ja työnnän koko varren mitalla ja hetken nylkytän

Vierailija
9/42 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syväkurkku ihan aikuisten oikeasti näin yleistä. Minä en pysty edes ottamaan kunnolla suihin puhumattakaan sperman nielemisestä. Hampaanpesukin välillä oksettaa. Haluaisin muuten kyllä kokeilla kaikkia näitä

Vierailija
10/42 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko syväkurkku ihan aikuisten oikeasti näin yleistä. Minä en pysty edes ottamaan kunnolla suihin puhumattakaan sperman nielemisestä. Hampaanpesukin välillä oksettaa. Haluaisin muuten kyllä kokeilla kaikkia näitä

Upea asenne! Siitä vaan harjoittelemaan... jo sekin on kivaa.

Vierailija
11/42 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin tätä syväkurkkua niin, että olin selällään pää sängyn reunan yli, ja mies seisaaltaan laski munansa syvälle kurkkuuni. Tuli tunne, että tukehdun. 

Vierailija
12/42 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeasti kovin yleistä. Nieleminen kyllä on ihan odotusarvo nykyään (todella harva ei sitä tee), mutta ihka oikeaa syväkurkkua en ole saanut kuin kahdelta ihmiseltä elämässäni. Hyvällä asenteella oli useampi mukana, mutta se vaatii kuitenkin niin paljon harjoittelua, ettei se onnistu niin vaan halusta.

Jos sitä haluaa testata, niin älä syö kahteen tuntiin ennen mitään ja opettele kurkun rentouttaminen ja yökkäysrefleksin hillitseminen jonkun sopivan esineen kanssa. Siinä mennään aluksi mukavuusrajan yli ja kyse on tekniikasta. Mutta sitten kun sen oivaltaa, niin se muuttuu normiksi. Vähän kuin poskisavut vs. henkeen vetäminen, alkuun yskitti niin perkeleesti. :D

Vierailija
13/42 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijani haluais myös syvälle kurkkuun, mut kun vehje ei yllä kuin vaivoin etuhampaiden taakke. Mikä neuvoksi? 

Vierailija
14/42 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijani haluais myös syvälle kurkkuun, mut kun vehje ei yllä kuin vaivoin etuhampaiden taakke. Mikä neuvoksi? 

Mä voin tulla sun tilalle.

Vierailija
15/42 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeasti kovin yleistä. Nieleminen kyllä on ihan odotusarvo nykyään (todella harva ei sitä tee), mutta ihka oikeaa syväkurkkua en ole saanut kuin kahdelta ihmiseltä elämässäni. Hyvällä asenteella oli useampi mukana, mutta se vaatii kuitenkin niin paljon harjoittelua, ettei se onnistu niin vaan halusta.

Jos sitä haluaa testata, niin älä syö kahteen tuntiin ennen mitään ja opettele kurkun rentouttaminen ja yökkäysrefleksin hillitseminen jonkun sopivan esineen kanssa. Siinä mennään aluksi mukavuusrajan yli ja kyse on tekniikasta. Mutta sitten kun sen oivaltaa, niin se muuttuu normiksi. Vähän kuin poskisavut vs. henkeen vetäminen, alkuun yskitti niin perkeleesti. :D

Yhä useampi osaa ottaa kurkkuun ja varmaan muutaman vuoden kuluttua vielä useampi. Nieleminen on nuorempien naisten kanssa jo oletus

Vierailija
16/42 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin sanon ettei huonoa suikkaria ole. On vain eri tason hyviä ja vielä parempia. Näin kokemuksella sanon että yksi neljästä tai viidestä pystyy ottamaan syvälle. Ihan tavis kokoinen vehje ja sanotaan puolet menee kaikilla jotka on yrittäneet.

Yksi joka halusi oikein opetella paremmaksi suihin otossa kertoi näin. Nieleminen oli yllättävän helppoa kun se oli syvällä. Ei maistanut mitään ja siksi ei tullut yrkkärefleksiä. Uskoi kun kerroin että ne makunystyrät on kielessä siinä alkupuolessa.

Sen mitä itse on oppinut niin harva nainen tykkää siitä että antaa päähän tahtia omilla käsillä. Se on kerrottu ahdistavaksi. Hyvä suikkari on muutakin kuin syvälle ottamista. Nuole palleja, nuole munan juurta ja vartta sekä tietenkin tattia. Kädet on hyvä ottaa lisäksi toinen munan varteen ja toinen palleja hivelemään. Sormettaakin voi koska sekin tuntuu hyvältä jos sen osaa.

Onneksi naisilta ei tule mitään syvälle suuhun. Mullakin on tuo ongelma hammasharjan kanssa. Krapulassa on tullut erinäisiä laattoja harjaamisen yhteydessä. Ihan naurettavaa kun pervona olen saanut dildon aika saamarin syvälle suuhun oksentamatta. Leikittiin ja kerrankin oli mun vuoro totella.

Vierailija
17/42 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin sanon ettei huonoa suikkaria ole. On vain eri tason hyviä ja vielä parempia. Näin kokemuksella sanon että yksi neljästä tai viidestä pystyy ottamaan syvälle. Ihan tavis kokoinen vehje ja sanotaan puolet menee kaikilla jotka on yrittäneet.

Mä oon sitten saanut ne kaikki huonot jotka sulta on jäänyt kokematta. Eniten rasittaa se kun ottaa hampailla kaluun, siinä menee fiilis viikoksi eteenpäin. Mutta eipä nuo muutenkaan niin hääppösiä ole olleet, sanoisin että pikemminkin huonoja.

Vierailija
18/42 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä varmaan oltais erittäin halukkaita kokeilemaan, jos ehdottaisin, mutta pitää ensin treenauttaa syväkurkkuakin, kun se viimeinen pari senttiä meinaa yhä vaan pistää kakomaan.

No nyt tuli testattua asia silleen semisti, eli kalu ei ollut aivan "syväkurkussa" vaan siinä asti, mihin sen useimmat naiset yleensä saa.

Ei ollut ongelmia, ei kakomista eikä mitään. Iloinen huudahdus vaan perään että "ne lastit kyllä meni sitten niin suoraan kurkkuun kun vaan voi!" :)

Molemmille kokemuspiste lisää seksin saralta ja varmaan tulee jatkoakin, koska se oli mulle aika miellyttävän tuntuista ja naiselleni yhtä helppoa kuin normaali nieleminenkin.

Vierailija
19/42 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan usein mieheltäni suihin, mutta en ota spermoja suuhun vaan runkkaan loppuun tai sitten laitetaan kondomi. Mies varsin hyvin tietää ja tuntee nämä säännöt. Keskikesän tienoilla annoin taas miehelleni suihinottoa. Kaikki meni normaaliin tapaan, mutta sen sijaan että hän sanoi pian laukeavansa josta sitten aina tiedän ottaa munan pois suusta ja runkata loppuun, tai laittaa kondomi jos mies tahtoo että otan loppuun asti suihin, niin hän täysin yllättäen piti päästäni kiinni ja tavallaan nussi suutani ja normaalia syvemmälle, yritin kyllä vetäytyä pois mutta en päässyt, pian mieheni sitten laukesi suoraan kurkkuun, hän piti kyllä sellaista ääntä että varmasti nautti.. Mutta itsehän oksensin sitten samantien sänkyyn ja poistuin itkien vessaan. Tunsin oloni todella likaiseksi ja hyväksikäytetyksi. Tämän kyseisen tapauksen jälkeen meillä ei ole ollut sen suuseksiä sen enempää kuin normaaliakaan. Mies on kovin pahoillaan ja puolustelee tekoaan sillä että hän tai hänen kaverinsa eivät tiedä yhtään naista joka ei antaisi laueta suuhun ja päätti sitten hetken mielijohteesta ottaa ohjat käsiin ja ampua spermat suuhun ja syvälle. Hyi vittu sanon minä! Kyllä naisia on erilaisia, ja minä en ota loppuun asti suihin paitsi kondomin kanssa! Olisin oksentanut jo varmasti pelkästään siitä että spermat olisi tullut normaalisti suuhun, se on niin kuvottaa tavaraa, mutta nyt vielä nupiksi se että kullia työnnetään vastustelusta huolimatta kurkkuun asti ja spermojen tullessa työnnetään vartta myöten kalu suuhun niin kyllä siinä yrjö lentää. Normaalisti siis pystyn ottamaan ihan vähän yli puolet mieheni munasta suuhun, enää en ota senttiäkään.. N.37

Vierailija
20/42 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että pakottaminen kuvottaa. Mutta kyllä sitä nyt naisen kuuluu loppuunasti ottaa suihin.. Ei ne naisen alapääeritteetkään mitään vaniljakastiketta todellakaan ole. Pelkästään se että pitää keskeyttää hekuman huipulla ja laittaa kondomi, latistaa tunnelmaa aika lailla. Kondomi vie yli puolet tunnosta niin ei se kovin nautinnollista ole kun pitää tuolla tavalla laueta. Kuvittele itsesi tilanteeseen jossa mies nuolee sinut kliimaksin huipulle mutta juuri kun olet laukeamassa elämäsi orgasmiin, peli vihelletään poikki ja otetaan aika lisä. Kaivellaan jostain yöpöydänlaatikosta muovipussi jo sitten asetellaan pimppasi päälle, ja mies alkaanuolemaan pilluasi sen pussin läpi. Mitä luulet? Kuinka kiihottavaa on? Kuinka helposti saat kliimaksista taas kiinni ja pääset orgasmiin? Pakko sanoa että en rehellisesti tunne/tiedä yhtään naista joka ei ottaisi loppuunasti suihin. Sen sperman voi sylkäistä ja suun huuhdella jos se niin kamalaa muka on. Ja kyllä olen maistamut miehenä omaa spermaani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän