Naapureita ottaa päähän, kun poistan niiden ovesta järkyttävän joulukoristeen
Laittoivat viimekin jouluna lapun hissin viereen "... kuka on vienyt... lapset itse tehneet.... surullisia... ilkeää.."
HEHEHE! Minä en semmoisia järkytyksiä rapussani katsele. Pitäisi kieltää tuommoiset kokonaan kerrostaloissa.
Kommentit (14)
Lasten tekemä koriste! Olet varmaan persoonallisuushäiriöinen kun varastat sellaisen.
Kusipää. Turpiin pitäs tommoselle antaa, niin että henki lähtee ja survoa kuusen alle mätänemään.
Mä revin aina irti kaikki ohjeistuslaput. Todella vxtuttaa työpaikalla kaiken maailman typerät ohjeet "tiskaa oma kahvikuppisi" , "siisteys lisää viihtyvyyttä". Kas kun ei "muista pyyhkiä perse".
Oikein teit, oviin ei saa laittaa mitään koristeita koska ovat paloturvallisuus riski, fakta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein teit, oviin ei saa laittaa mitään koristeita koska ovat paloturvallisuus riski, fakta.
Ei silti anna ohikulkijoille oikeutta näpistää toisen omaisuutta, oli paloturvallisuusriski tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kranssit ovat sallittuja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000562930.html
Vierailija kirjoitti:
Mä revin aina irti kaikki ohjeistuslaput. Todella vxtuttaa työpaikalla kaiken maailman typerät ohjeet "tiskaa oma kahvikuppisi" , "siisteys lisää viihtyvyyttä". Kas kun ei "muista pyyhkiä perse".
Jos jokainen hoitaisi oman osansa kahvihuoneen siisteydestä, noita lappuja ei tarvittaisi ollenkaan. Oletan, että sinä jatkossa siivoat toisten jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Laittoivat viimekin jouluna lapun hissin viereen "... kuka on vienyt... lapset itse tehneet.... surullisia... ilkeää.."
HEHEHE! Minä en semmoisia järkytyksiä rapussani katsele. Pitäisi kieltää tuommoiset kokonaan kerrostaloissa.
Älä sitten katso. Sulje vaikka silmäsi. En minäkään haluaisi, että sinunkaltaisiasi ihmisiä on olemassa.
Taas joku älykääpiö nauttii ärsyttämisestä.
Köyhää touhua.
Meidän taloyhtiössä joku valopää varasti kaikki sydämenmuotoiset ovikoristeet viime jouluna. Jätti vain ne kamalat porokoristeet ja muovikranssit.
Tuli varmaan hyvä ja jouluinen mieli tekijälle?
Vierailija kirjoitti:
Sä varmaan unohdatkin.
Rikosnimikkeenä tuo menee näpistykseksi eli et saa muuta kuin sakkoja. Laitoin silti tiedoksi nettipoliisille.