Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapureita ottaa päähän, kun poistan niiden ovesta järkyttävän joulukoristeen

Vierailija
24.10.2017 |

Laittoivat viimekin jouluna lapun hissin viereen "... kuka on vienyt... lapset itse tehneet.... surullisia... ilkeää.."

HEHEHE! Minä en semmoisia järkytyksiä rapussani katsele. Pitäisi kieltää tuommoiset kokonaan kerrostaloissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosnimikkeenä tuo menee näpistykseksi eli et saa muuta kuin sakkoja. Laitoin silti tiedoksi nettipoliisille.

Vierailija
2/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekemä koriste! Olet varmaan persoonallisuushäiriöinen kun varastat sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää. Turpiin pitäs tommoselle antaa, niin että henki lähtee ja survoa kuusen alle mätänemään.

Vierailija
4/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein sinun rapussa

Vierailija
5/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä revin aina irti kaikki ohjeistuslaput. Todella vxtuttaa työpaikalla kaiken maailman typerät ohjeet "tiskaa oma kahvikuppisi" , "siisteys lisää viihtyvyyttä". Kas kun ei "muista pyyhkiä perse".

Vierailija
6/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit, oviin ei saa laittaa mitään koristeita koska ovat paloturvallisuus riski, fakta.

Vierailija
7/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit, oviin ei saa laittaa mitään koristeita koska ovat paloturvallisuus riski, fakta.

Ei silti anna ohikulkijoille oikeutta näpistää toisen omaisuutta, oli paloturvallisuusriski tai ei.

Vierailija
8/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kranssit ovat sallittuja: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000562930.html

Vierailija
9/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä revin aina irti kaikki ohjeistuslaput. Todella vxtuttaa työpaikalla kaiken maailman typerät ohjeet "tiskaa oma kahvikuppisi" , "siisteys lisää viihtyvyyttä". Kas kun ei "muista pyyhkiä perse".

Jos jokainen hoitaisi oman osansa kahvihuoneen siisteydestä, noita lappuja ei tarvittaisi ollenkaan. Oletan, että sinä jatkossa siivoat toisten jäljet.

Vierailija
10/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoivat viimekin jouluna lapun hissin viereen "... kuka on vienyt... lapset itse tehneet.... surullisia... ilkeää.."

HEHEHE! Minä en semmoisia järkytyksiä rapussani katsele. Pitäisi kieltää tuommoiset kokonaan kerrostaloissa.

Älä sitten katso. Sulje vaikka silmäsi. En minäkään haluaisi, että sinunkaltaisiasi ihmisiä on olemassa.

Vierailija
11/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku älykääpiö nauttii ärsyttämisestä.

Köyhää touhua.

Vierailija
12/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä joku valopää varasti kaikki sydämenmuotoiset ovikoristeet viime jouluna. Jätti vain ne kamalat porokoristeet ja muovikranssit.

Tuli varmaan hyvä ja jouluinen mieli tekijälle?

Vierailija
13/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saa ottaa!!!

Vierailija
14/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä varmaan unohdatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän