Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sulkeutuminen ja eristäytyminen pahenee vaan. Miten ihmeessä voisin muuttua toisenlaiseksi?

Vierailija
24.10.2017 |

Kaikki alkoi koulukiusaamisesta yläasteella. Sen jälkeen seurustelin pari kertaa epäonnistuneesti.

Sitten kaikki muuttui ja sulkeuduin. Nykyisin olen ihmispelkoinen. Mulla on pieni kaveripiiri, en viihdy isoissa porukoissa. En viihdy ihmisten ilmoilla. Olen piilottanut kaikki tiedot, puhelinnumero, osoitetiedot ynnämuut. Jos joku kaverinkaveri lähettää facebook pyynnön, en hyväksy. Koen oloni hyvin vaivautuneeksi enkä osaa pitää hauskaa. En halua yhtään uutta tuttua elämääni. Nykyisiin kavereihin (4kpl) olen kuitenkin melko aktiivisesti yhteydessä. Olen tuntenut heistä jokaisen vähintään 7 vuotta, joten uusia tuttuja ei ole.

Olen ajatellut jopa nimen vaihdosta, ettei kukaan tuntisi mua. En halua että kukaan tietää minusta mitään. Nimeni tai kuvani ei saa näkyä missään. Koen voimakasta ahdistusta ja en ole edes perheeseen juurikaan enää yhteydessä. Ikää on 25 vuotta.

Ei ole edes pitkää aikaa siitä kun sain kuulla yhdeltä mua jonkin verran vanhemmalta kaverilta että häntä surettaa katsoa miten mulla on mennyt jo monta vuotta täysin hukkaan, kun olen nuori aikuinen parhaassa iässä ja vaan sulkeudun.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla