p*skavammainen naapuri
Varmaan se on näitä työnvälttelijöitä, mutta haittaa siitä on, kun kolistelee öisin. Kerrostalossa siis. Eli vaikka et osallistuisi elämään, voitko välttää kolistelua yöaikaan.
Kommentit (6)
Ei noin saa sanoa. Pitää sanoa uloste-erityinen.
Meidän seinänaapurissa asuu semmoinen ideologisesti työtön. Se pitää metakkaa kaiken aikaa. Jos ei örvellä kännissä, niin sitten huudattaa musiikkia, tappelee muijansa kanssa ja toisinaan vähän läpsii sitä. Sitten tämä hänen erikoisuutensa, se oikeasti huutelee ohikulkijoille partsiltaan. Eihän kukaan keski-ikäinen noin toimi? tämä joutopoika toimii..
Tätä ollaan siedetty puolitoista vuotta, koska rouva oli ystävä. On soitettu lukemattomia kertoja poliiseja ja sossutkin käyneet muutamia kertoja. Eikä siis vain me, vaan talosta muutkin naapurit. Nyt on häätötuomiota tulossa, mutta ihan hemmetin liian kauan kestää!!!
mulle naapuri kirjoitti kirjeen metelistä viime viikola kun olin kännissä soittanut musaa liian kovalla TAAS, ja vaikka oon assunut tässä vasta 2 kk. Ei ole sellaista asuntoa mmissä ei olisi naapurit valittaneet liian kovasta musan kuuntelusta, sitähän se on kun kännissä niin voluumit menee kaakkoon jostain syystä en tiedä miksi
oon asunut varmaan 15 paikassa joka paikasssa sama ongelma, eli naapurit jotka valittaa musasta. omakotitalo pitäs olla, saisi mekastaa, ärsytt kun yöllkin pitää olla hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kolistelijat pitäisi eristää erityisiin kolistelutaloihin, missä saisivat paiskoa ja hakata keskenään ihan niin paljon kuin sielu sietää, eivätkä normaalit ihmiset joutuisi kärsimään.
Väärin. Jokaisella tulisi olla oikeus elää omassa talossaan ilman kusipäitä.
ärsyttää nää suoalaiset joiden kanssa pitäs ainan olla HILJAA
itse en kestä olla minuuttiakaan hiljaa tai olla kuuntelematta musaa
Kaikki kolistelijat pitäisi eristää erityisiin kolistelutaloihin, missä saisivat paiskoa ja hakata keskenään ihan niin paljon kuin sielu sietää, eivätkä normaalit ihmiset joutuisi kärsimään.