Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ns. puuhanaisista?

Vierailija
24.10.2017 |

Saavat kiksinsä siitä että ovat koko ajan järjestämässä jotain.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ongelmia, kun ei pysty hetkeäkään miettimään omia ajatuksiaan. Kaikki jotka puhuvat, touhuavat, juoksevat jossain KOKO AJAN, milloin heillä on aikaa oikeasti pysähtyä miettimään, mitä itse ajattelevat ja tuntevat?

Vierailija
2/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittäviä. Puhuvat myös lapsistaan koko ajan ja touhuavat typeriä asioita heidän kanssaan. Sellaisia järjettömiä. Kuten halloween-bileet tai jotain vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miten tunnenkin juuri näitä jotkaa puuhaavat ja puhuvat lapsestaan koko ajan. Eivät ne ihan henkisesti tasapainoisia ole.

Vierailija
4/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, ihmisiä on erilaisia ja ei ole mitään syytä haukkua tuollaisia tyyppejä vaikka laiskanpuoleinen olenkin. Mutta tekeillä herää viha tai ärtymys näitä puuhanaisia kohtaan, kannattaa miettiä miksi ne epämiellyttävät tunteet nousevat pintaan, ettei vaan kyse olisi oman laiskuuden oikeuttamisesta taikka kateudesta.

Vierailija
5/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun puuhaavat itse eivätkä vaadi osallistumista heidän puuhailuihinsa, niin antaa palaa vaan! Hyvä että joku jaksaa ja viitsii.

Mutta siinä vaiheessa joku joku sellainen puuhaihminen alkaa vaatia mun osallistumistani hänen mahtavaan ideaansa, niin mä liukenen paikalta.

Vierailija
7/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhanainen on harvinainen. Metallihanainen on huomattavasti yleisempi. Se ei niin turpoa ja on helpompi saada tiiviiksi.

Vierailija
8/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia synnynnäisiä temperamentteja, ja kaikki ovat tarpeen. Typerää haukkua ihmistä vain siksi, että tämä on erilainen kuin itse on.

Vierailija
9/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet heille,  mutta siinä kohtaan kun aletaan arvostelemaan sitä, että itse en jaksa olla yhtä aktiivinen mennään metsään.

Vierailija
10/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainiltojen kauhut. Keksivät idioottimaisia ideoita, tyyliin kerätään maasta nenäliinoja, pestään ja kuivataan ne ja myydään uudestaan, jotta saadaan niistä rahaa leirikouluun.

Leirikoulurahojen pitää tulla järkevistä lähteistä, ne pitää joko maksaa itse eli vanhempien työllä, mikä on mielekästä, tai sitten lasten pitää vaikka myydä kioskissa jäätelöä, mikä on järkevää työtä.