Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin nettimiehen kanssa kiinalaisessa ravintolassa ja hän pyysi puikkojen sijaan haarukan - turn off

Vierailija
24.10.2017 |

Olisiko muille? Kyllä minun mielestäni puikoilla syöminen kuuluu ihan yleissivistykseen ja sen verran pitää kunnioittaa kulttuuria.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa. Jo lapsi osaa syödä puikoilla. Muistan itse vastaavia tilanteita, kun nuorena olin kiinalaisessa joidenkin tyyppien kanssa, eikä joku osannut käyttää puikkoja. Todella sivistymätöntä.

Kehitysvammaiset ovat erikseen, he saavat syödä haarukalla. Mutta normi-ihmisen täytyy osata syödä puikoilla.

Vierailija
42/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kiusallisempaa on, jos tarjoilija tuo haarukan ja veitsen eikä puikkoja. Siis ei tuo lainkaan puikkoja. Käsittämätöntä. Mielestäni kiinalaisessa ravintolassa pitäisi tuoda vain puikot. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty kannattaa miettiä, mitkä on olennaisia asioita kun treffi- tai elämänkumppania valitsee.

Niin että jatkossa muistaa laittaa deitti-ilmoitukseensa: "te jotka ette edes puikoilla osaa kiinalaisessa ravintolassa syödä, älkää vaivautuko".

Vierailija
44/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en pahottaisi mieltäni vaikka söisi sushia lusikalla.

En syö itsekkään kiinalaisessa puikoilla ja aniharvon näkee että muutkaan söisi. Sushit osaan syödä puikoilla ja varmaan kiinalaisessakin, mutta onhan se työlästä.

Työlästä? Söin jossain vaiheessa kotonakin kaikki riisiruoat aina puikoilla. Helpompaahan se puikoilla on syödä kuin haarukalla.

Vierailija
45/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 :D

Vierailija
46/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi säästää puikottamisen sun makuuhuoneeseen.

Vierailija
47/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi tänään syönyt sushia haarukalla ja veitsellä, koska haluan palastella sushit pienemmiksi palasiksi. Oikeasti, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
48/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi tänään syönyt sushia haarukalla ja veitsellä, koska haluan palastella sushit pienemmiksi palasiksi. Oikeasti, ketään ei kiinnosta.

No eikö sulla ole hampaita, että saat pienempiä paloja?

Vierailija
49/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko muille? Kyllä minun mielestäni puikoilla syöminen kuuluu ihan yleissivistykseen ja sen verran pitää kunnioittaa kulttuuria.

Kai hänellä sentään oli oikeanlaiset kengät? Ne paikkaavat tilannetta melkoisesti.

Vierailija
50/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushihan on Japanissa katu-ruokaa ja sitä voidaan syödä sormilla.

Vierailija
51/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mennään burger king n, niin ei sinne kiinalaista parturia huolita edes perään huutamaan.

Toisaalta graniittitalon edustalla Helsingin tiedettiin ettei kinuskia mihinkään japanilaiseenkaan oteta, edes katsomaan annoksia ( vaikka kuinka riukuu perässä).

Rikosasia tuollainen epätoivoisen naikkosen häirintä miehen perässä on. Se on muuten aikas hyvä juristi. Tuhonnut pörssiyhtiönkin häirikköhenkilökuntalaisen.

Vierailija
52/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa useat kiinalaisravintolat ovat oikeasti vietnamilaisten pyörittämiä. Suomalaisiin menee täydestä.

Vierailija
53/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin söin nettimiehen(tinder) kanssa kiinalaisessa..sekin käytti haarukkaa..ettei olisi sama mies!

Vierailija
54/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Excuseme? Olen aasialaisen miehen kanssa seurustellut jo monta vuotta ja olenpa asunutkin siellä. Se ruoka mikä Suomessa tarjoillaa kiinalaisessa ei ole puikoilla syötäävää. Lautasetkin on ihan vääränlaiset. Minua lähinnä naurattaa kun ihmiset yrittää syödä muka trendikkäästi niiltä lattanalautasilta riisiä. Riisi syödään kulhosta. Lattanalautasilla voi olla jotain makupaloja joita voi noukkia välillä vaikka riisin sekaan. Mutta se varsinainen ruoka ei ole siinä. Puikoilla syödään kulhoista.

Ja sushin voi syödä käsin.

Vierailija
55/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka asetetaan keskelle ja ruokailijoille jaetaan omat kulhot. Kulhoon otetaan riisiä ja muu ruoka napataan mukaan sieltä keskeltä sitä mukaan kun syödään. Ei siis länsimaalaisittain kateta annosta valmiiksi kunkin ruokailijan eteen. Eli ihan siellä kiinalaisessakin ravintolassa voi ottaa sen pienen kulhollisen riisiä ja puikoilla lappaa lihaa suuhun varsinaisesta ruoasta, jos haluaa syödä ns. oikein.

Vierailija
56/57 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa kait ihan sama mutta se ei sitä mun mies olisi. Kertoohan tuo jo jotain miehestä

Vierailija
57/57 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tökätä puikkoja pystyyn riisin. Se on se huono merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä