Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän mamma korvaa nahkalompsalla kotityöt

Vierailija
24.10.2017 |

Kylläpä rupes tympäsemään koko suhde. Meillä on pien vauva, ollaan oltu kolme vuotta kimpassa.
Naiseni ei oikeastaan tee tiskauksen ja kokkauksen lisäksi muita kotihommia. Minä siivoilen, pyykkään jne. Lisäksi iso piha vaatii hommia ja naiseni koira.
Ennen lasta hän oli pari päivää viikossa töissä, nyt lapsen myötä tietysti koko ajan.
Muutaman kerran hän on kiusotellut että teen siivoilen pillun toivossa, teen ne ihan sen takia kun kumppani ei saa niitä aikaseksi. Itse en vaan tykkää sotkusessa talossa asua ja allergianikin pakottaa siivoomaan.
Viimenen mitta tuli täyteen siitä kun naiseni mainosti kavereilleen siitä että tekisin hommat pillun toivossa.
Voin kyllä sanoa suoraan että paneminen ei ole hänen kanssaan niin ihmeellistä että siivoisin sen takia. Tästä lähin on turha kuvitella että minä tekisin aloitetta kammarin puolelle, muutenkin hän on melkonen pihtari.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, ei kai tuossa voi kumpikaan olla onnellinen. Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi nainen olisi se ”antava” osapuoli, itse ainakin naisena koen että seksi on mulle tosi tärkeä osa parisuhdetta, ja jos alkaisin ”pihtaamaan” kärsisin siitä itse yhtä paljon kuin puolisokin. Ei siis mitään järkeä.

Vierailija
2/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko tehdä jotain elämälles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimosi on lapsen saatuaan koko ajan töissä?

Vierailija
4/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta. Tuo suhde ei tule jatkumaan jos vaimosi ei ymmärrä mistä parisuhteessa on kysymys. Molempien on tehtävä töitä yhteiseen hyvään, tiiminä.

Vierailija
5/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä voi sluibailla niin että siitä saa vielä palkkaa. Tulee myöhään töihin, lähtee aikasin, pitää pitkiä tupakki/kahvitaukoja, istuu pitkällä lounaalla, nojailee kavereiden työpisteillä rupattelemassa, istuu vessassa somettamassa (huom. oikeinkirjoitus) jne...

Niin ja sit ei tartte olla kotona.

Vierailija
6/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuhoontuomittu suhde. Toisen mollaaminen ja ruma kielenkäyttö antaa olettaa, että ette kauaa toisianne katsele.

Vierailija
7/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko sulta meni aikaa, että sait satuiltua tuon aloituksen? mä en nimittäin usko koko stooriin.

Vierailija
8/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups. Piti laittaa että ei ole töissä ja luulis olevan välillä aikaa. Nyt hän tosin hengaa paljon kavereidensa kanssa pitkin kauounkia. Itseäni ei haittaa se että itse joudun tekemään vaan lauseet palkasta

Vierailija
9/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauanko sulta meni aikaa, että sait satuiltua tuon aloituksen? mä en nimittäin usko koko stooriin.

Minä voin ihan hyvin uskoa.

Itse olin vähän vastaavassa suhteessa ilman lasta.

Vierailija
10/10 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus on totta, eli että teillä on vauva ja äiti on kadonnut töihin ja tulee illalla ja on lopettanut kaikki kotityöt, ja isä on vauvan kanssa kotona javtekee kaikki kotityötkin, niin teillähän on ihan perussuhde. Sukupuolet vain väärinpäin. Annetaan siis sinulle sama neuvo kuin vastaavaa valittaville naisille: Jätä se sika. Ota ero ja lapsen huoltajuus, hanki uusi kämppä ja muuta sinne. Vaimosi ei osaa huolehtia lapsesta, mutta sinä voit tpimia yh isänä ja antaa hänen elää vapaata sinkkuelämää ja etsiä uuden nuoremman lapsettoman miehen. Varmista, että hän maksaa sulle elarit ja tapaa lastaan esim joka yoinen vikkonloppu.