Iltalehden törkeä otsikointi pilkkaa surevaa
"Olivia Myllylä suree isäänsä 'vieläkin' - otti muistoksi koskettavan tatuoinnin"
- Ai, että ihan vieläkin? Onko surulle jokin aikaraja? Entä, jos suru ei lähde ikinä, onko silloin epäonnistunut ihmisenä? Todella epäkunnioittavaa. Jokainen suree niin kauan kuin suree ja omalla tavallaan. Ei se tarkoita, että elämä ei jatku tai ettei mene eteenpäin.
Olen ehkä puolueellinen, sillä itsekin menettänyt isän nuorena ja suren kyllä vieläkin ja olen vanhempi kuin Myllylä. Onko teistä asiallista? Ei sillä, että sitä iltalehdeltä kukaan edes odottaisi.
Kommentit (12)
Ap, olen kanssasi samaa mieltä. Menetin isän 19 v ja äidin 40 v ja jäähän siitä jäljet.
Miksi surevien ihmisten ei anneta olla rauhassa?
Hyeenalauma on oven takana ja somessa jahtaamassa omaisia.
Vierailija kirjoitti:
"Olivia Myllylä suree isäänsä 'vieläkin' - otti muistoksi koskettavan tatuoinnin"
- Ai, että ihan vieläkin? Onko surulle jokin aikaraja? Entä, jos suru ei lähde ikinä, onko silloin epäonnistunut ihmisenä? Todella epäkunnioittavaa. Jokainen suree niin kauan kuin suree ja omalla tavallaan. Ei se tarkoita, että elämä ei jatku tai ettei mene eteenpäin.Olen ehkä puolueellinen, sillä itsekin menettänyt isän nuorena ja suren kyllä vieläkin ja olen vanhempi kuin Myllylä. Onko teistä asiallista? Ei sillä, että sitä iltalehdeltä kukaan edes odottaisi.
Mä en lukenut sitä kommenttina Olivian kehnoudesta, vaan päin vastoin = ei ole unohtanut isäänsä ja että ihanasta isästä on suuri suru, jonka kanssa kamppailee vieläkin. Eli vähän niin kuin että pitikö meidän kiusata ja tuomita Mika niin kovasti, että tytär kärsii vieläkin (ja ihan syystä, menetys oli järkyttävä).
Näin se oli kirjoitettu.
Kakkonen korjaa tekstiään, isän menetys tapahtui, kun olin 10 v.
Onko tyttären pakko avautua asiasta säännöllisin välein? Antaisi isänsä levätä rauhassa, niin omakin suru helpottuisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttären pakko avautua asiasta säännöllisin välein? Antaisi isänsä levätä rauhassa, niin omakin suru helpottuisi.
Ai sinun surusi? :D
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä besserwisser. Menisitkö sanomaan tämänkin Olivialle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi surevien ihmisten ei anneta olla rauhassa?
Hyeenalauma on oven takana ja somessa jahtaamassa omaisia.
Olivia on itse tainnut tuoda julki omia mietteitään.
Mitä tulee sanavalintaan, niin kertoo varmasti kirjoittajasta ettei ole kokenut menettämisen tuskaa.
Itsehän te näitä paskalehtiä luette.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te näitä paskalehtiä luette.
Ei vaan MUUT lukevat niitä, ja voivat nyökytellä, ettei joku pääse surustaan ja väheksyä häntä.
Vaikka surusta nimenomaan pitää puhua, eikä vain "päästä yli".
Joo täähän liittyy siihen, että aiheesta on julkaistu kirja. Kukaan nyt ole avautunut minnekään lehdille.
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201710232200481010_vd.shtml