Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Metsäketo on niin kamala, niin miksi sillä noita naisia on riittänyt?

Vierailija
23.10.2017 |

Menkää itseenne, naiset.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha kenenkään av-miehen miettiä muiden saamisia kun itse ei varmasti tule saamaan kuin selkäänsä.

Vierailija
22/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan av:n mukaan olisi sellainen mies että saisi pillua.

Jos ei Metsäpeto muka saa niin kyllä aika vitun hiljasta sitten on 95%:lla miehistä.

No esim Ensitreffit alttarilla -ohjelman Esa. 

Haha, nyt tulee kyllä miehiltä nämä jutut.

Pitkätukkainen tummasilmäinen jättileukainen viskibasso on kamala eikä saa naisia, mutta perus kananmunapäinen vaaleahaituvainen merkonomi on naisten unelma.

Juuuuuuh :D

No ei todellakaan tule miehiltä tämä juttu. Täällä on ainakin yksi nainen, joka ottaisi ihan heti tuon Esan, jos vain saisi. Ja tuolla ohjelmaa käsittelevässä ketjussa on aika monta muuta, jotka ovat kanssani samassa jonossa. Metsäketo on liian naismainen minun makuuni. 

No näin juuri. Oikeasti tulee mieleen, että onko Metsäketo edes hetero, ja naisjutut ylikompensointia. Mutta sellainen ’liian kaunis’ hän on ollakseen komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se edelleen ihan komea, tai olisi, jos kävisi parturissa ja vähän huolehtisi itsestään.

Ja eihän nämä jutut kuspäisestä luonteesta tulleet julkisuuteen ennen kuin vasta ihan viime aikoina. Siihen asti on varmaan jokainen, joka on antanut pakit, jäänyt ihan yksin miettimään, että olipas ikävä ihminen kun alkoi haukkua ja riehua.

Minun silmääni hän näyttää todella "limaiselta" miehentekeleeltä, siis sellaiselta, joka päivät pitkät peilin edessä puunaa itseään ja opettelee täydellistä silmäniskua. Ikävää, että ulkonäkö ei pettänyt.

Vierailija
24/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ongelma just ollut että hän ei saa niitä naisia ja siksi raivoaa sitten pakit saaneena.

Vierailija
25/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut naisille kollektiivisesti, ikäänkuin kaikki tämän palstan naiset olisivat syypäitä Metsäkedon käytökseen. Kyllä se on ihan itse syypää tuohon tilanteeseen. 

Ehkä Metsäketo oli nuorempana mukavampi, mutta sitten kihahti hattuun. Tai ehkä hän on ollut aina kusipää mutta peitti sen ennen paremmin. Nyt totuus on tullut esille, eikä Tomilla varmaan ole enää vientiä. 

Vierailija
26/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metsäketo ikinä saanut pysyvämpää parisuhdetta vai eikö yksikään nainen kestä sitä törppöä paria hetkeä pidempään?

Säälittää tollaset ylijäämämiehet.

Vierailija
27/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä tuntuu että aika yksipuolista on ollut Metsäpedon vonkaus. Kaikissa tarinoissa joista olen lukenut joissa on päässyt punkkaan asti (tai jotain sinnepäin), on nainen ollut niin kännissä (Metsäpedon suunnilleen väkisin juottamana) että ei ole paljoa tajunnut koko hommasta.

Enemmän olen nähnyt näitä jotka on heti kättelyssä antaneet pakit.

Vierailija
28/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin ap kysyisi yleisesti kaikilta että miksi ketsuppi on niin suosittua kun joku sen esimerkki laittaa sitä kaikkeen kahvia myöten. Itse ei kuitenkaan käytä, mutta kuvittelee olevansa ainoa laatuaan. 

Vinkki: osoittaisit kysymyksen niille jotka on Metsäketoon langenneet. Tai olisi siihen ollut valmis jos olisi saanut tilaisuuden. Se on niin pieni prosentti väestöstä että turha kuvitella koko väestön heidän aivoituksiaan ymmärtävän.

Vastaukseni: en tiedä, ei vetoa muhun pätkääkään.

Vierailija
29/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on naisten vika kun mies osoittautuu kusipääksi. 

Eihän naisten tuolla logiikalla kannata antaa edes mahdollisuutta kellekään - jos se sitten ahdistelee, on se naisen vika kun mitäs oli moisen seurassa, menköön itseensä.

Vierailija
30/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut naisille kollektiivisesti, ikäänkuin kaikki tämän palstan naiset olisivat syypäitä Metsäkedon käytökseen. Kyllä se on ihan itse syypää tuohon tilanteeseen. 

Ehkä Metsäketo oli nuorempana mukavampi, mutta sitten kihahti hattuun. Tai ehkä hän on ollut aina kusipää mutta peitti sen ennen paremmin. Nyt totuus on tullut esille, eikä Tomilla varmaan ole enää vientiä. 

Kukaan ei puhunut KAIKISTA naisista. Mutta ilmeisesti ei olla Metsäketo miesten kanssa heilastellut, joten tässä yhteydessä on aivan oikein puhua naisista. Ei kaikista naisista, vaan naisista. Joko ymmärsit?

Vierailija
31/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kohu on naurettava. Tinder-muijat jakaa Tinder-kokemuksiaan Facebook-ryhmässä värikynää käyttäen ja ajojahti on valmis. Ja LAATULEHTI Seiska heittää bensaa liekkeihin.

Olisiko palstan naisten syytä oikeasti vetää välillä henkeä?

Vierailija
32/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Tomi on jännä.

Ainoastaan toiveissaan, sellainen wannabe-jännis. Todellisuudessa on kuitenkin kilttimies, tulee sinnikkyydestään huolimatta toistuvasti torjutuksi ja suhtautuu pakkeihin epäasiallisesti.

Vierailija
33/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat puolustelut ahdistelijoille. Onko Suomi tosiaan niin täynnä junttiahdistelijoita että ahdistelun vastainen kampanja saa enemmän lyttäystä kuin kannustusta? Mikä teitä vaivaa?

Koittakaa edes ajatella tilannetta omalle kohdallenne joskus.

Vierailija
34/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista päätellen hän oli nuorena nätti.

En ole koskaan tavannut häntä.

Vierailija
35/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä Axl Smithiäkään pidetty minään rikollisena ennen kuin pandoran lippaat aukesivat. 

Vierailija
36/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kyllä tuntuu että aika yksipuolista on ollut Metsäpedon vonkaus. Kaikissa tarinoissa joista olen lukenut joissa on päässyt punkkaan asti (tai jotain sinnepäin), on nainen ollut niin kännissä (Metsäpedon suunnilleen väkisin juottamana) että ei ole paljoa tajunnut koko hommasta.

Enemmän olen nähnyt näitä jotka on heti kättelyssä antaneet pakit.

Niin, jotain seksiin pakottamistakin siinä oli. 

Vierailija
37/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole mistään menestyksestä ollut kyse, vaan siitä että ei ole saanut pesää ja sen seurauksena on kilahtanut ja häiriköinyt. Ikää on valehdeltu 10 vuotta nuoremmaksi kun ei irtoo muuten. Kunnon kiltimiestyyliähän tuo pikemminkin on.

Vierailija
38/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kohu on naurettava. Tinder-muijat jakaa Tinder-kokemuksiaan Facebook-ryhmässä värikynää käyttäen ja ajojahti on valmis. Ja LAATULEHTI Seiska heittää bensaa liekkeihin.

Olisiko palstan naisten syytä oikeasti vetää välillä henkeä?

Juttu menee paljon kauemmas kuin tinderaikoihin.

Vierailija
39/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä Axl Smithiäkään pidetty minään rikollisena ennen kuin pandoran lippaat aukesivat. 

.???? Miten voit pitää ihmistä rikollisena ennen kuin tiedät hänen olevan rikollinen?

Vierailija
40/95 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: naisia harmittaa jos joku mies saa pildeä.

Axl, Mauri tai Metsäpeto. Sama laulu aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme