Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla paha raskauspahoinvointi?

Maalainen
23.10.2017 |

Onko täällä muita samassa tilanteessa olevia? Itse olen vasta 5+1 ja olo on kauhea. Mahaa vääntää ja etoo koko ajan, heräämisestä nukahtamiseen. Olo on epätoivoinen, miten tässä jaksaa vielä ties kuinka pitkään tätä oloa... mieli on todella musta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. x2. Haluaisin kolmannen lapsen, mutta ei edes yritetty minun raskauspahoinvoinnin tähden.

Tsemppiä kuitenkin, loppuu se aikanaan...

Vierailija
2/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlaista. Olihan se kauheaa, mut ajatus ihanasta vauvasta helpotti. Oli vaikee pitää salaisuutena kyllä.. Muutaman viikon kun jaksat niin sit helpottaa 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oksennatko? Itse olen rv7 ja etoo 24/7, mutta en ole kertaakaan oksentanut vaikka siis oksettaa ihan jatkuvasti. En pidä tätä vielä ollenkaan pahana, koska tiedän että joku oksentaa joka päivä 10 kertaa.

Vierailija
4/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole oksentanut, mutta epäilen että kohta ollaan siinä tilanteessa. Mulla on vielä oksennuskammo, mikä tekee tästä pahoinvoinnista henkisestikin todella raskasta, mutta toisaalta saatan pystyä myös vähän pidättelemään oksua. Kuinkahan pahaksi tämä vielä meneekään...

Vierailija
5/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oksennatko? Itse olen rv7 ja etoo 24/7, mutta en ole kertaakaan oksentanut vaikka siis oksettaa ihan jatkuvasti. En pidä tätä vielä ollenkaan pahana, koska tiedän että joku oksentaa joka päivä 10 kertaa.

Mulle taas se oksentaminen oli ainakin osin helpotus. Ehkä 10x päivässä olisi liikaa, mutta edes paristi. Se kun toi edes hetken helpotuksen siihen oloon. Muuten vaan oksetti joka sekuntti ja piti ämpäriä leuan alla, oksennus saattoi tulla yllättäen ihan vaan tietyn värin näkemisestä, hajuista nyt puhumattakaan. Mutta sitä oksua ei voinut mitenkään ennustaa, joten viikot 5-20 olin aikalailla linnottautunut kotiin 24/7. Ei siinä paljon äidin mielenterveyttä kysellä...

Varmasti etomisessakin on eroja, toisilla se on lievempää kuin toisilla.

Vierailija
6/6 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 28 ja oksennan edelleen päivittäin. Onneksi viimeiset pari viikkoa on tullut enimmäkseen "oksennettua tyhjää". Alkaisi kyllä tämä olo riittään mutta en enää usko muiden "kyllä se kohta helpottaa ja alkaa energinen keskiraskaus."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän