Vaimot, miltä teistä tuntuu seksi puolisonne kanssa, kun on vuosia oltu yhdessä?
Millaisia tuntemuksia herättää vaikka yhdyntä, se kun mies työntyy sisään?
Kommentit (18)
Upeelta. Saisipa vain useammin. Fyysisesti mahtavaa ja henkisesti lähentää. Yhdessä yli 30 v.
Meillä takana 18 yhteistä vuotta, en tiedä onko se niin kovin pitkä aika (mitä tässä nyt tarkoitetaan, kuinka pitkää parisuhdetta haetaan).
Seksi on parantunut vuosi vuodelta. Oikeastaan vasta 35 vuoden paremmalla puolalla löysin seksuaalisuuteni kunnolla ja sen jälkeen on tuntunut, että vuosi vuodelta ja kerta kerralta vain paranee. 20-30-vuotiaana ei edes tajunnut minkälaista seksi voi olla, se on ollut aina hyvää, muttei mitään tämän kaltaista. Ja nimenomaan sellaisen ihmisen kanssa, jonka tuntee (lähes) läpikotaisin ja luottamus on 100%, en usko, että lyhytsuhteissa pääsee samalle viivalle koskaan, kuin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa on pitkä yhteinen historia. Meillä ainakin seksuaalinen vetovoima ja intohimo ovat säilyneet, ja kasvaneet. Rakastan miestäni nyt paljon enemmän kuin 20-vuotiaana. Ja nyt tiedän mitä se intohimo on ja voi olla. Jotain ihan mahtavaa. Ja joo, se sisään työntyminen tuntuu värisyttävältä. Se on melkein paras kohta seksissä.
Upeelta. Saisipa vain useammin. Fyysisesti mahtavaa ja henkisesti lähentää. Yhdessä yli 30 v.
Lisää kokemuksia? Itsellä ei tunnu miltään ja se harmittaa, koska jotenkin kaukaisesti käsitän minkälaista seksin pitäisi olla että sitä voisi sanoa seksiksi. Enkä oikein muista miltä se suhteen alussa tuntui... olen jotenkin hävittänyt yhteyden seksuaalisuuteen ja yhdyntä on vain yksi operaatio muiden joukossa.
(Tuntuu kyllä fyysisesti, ei ole tunnottomuudesta tai synnytyksissä levähtämisestä tai miehen koosta kiinni, vaikka varmasti lantionpohjalihaksia sietäisi treenata ahkerammin, mutta mieskin väittää ettei olisi väljä vaan hyvältä tuntuu. Silti sisällä ei tunnu miltään, vaan "ihansama".)
Mekaaniselta suoritukselta. Siis voin kyllä saada orgasmin, mutta sellaisia väreitä tms ei enää mene. Lisäksi seksi on usein tylsää ja täysin ennakoitavaa (mies hoitaa minut ensin käsipelillä, tulee sisään ja laukeaa minuutissa hiljaa kihnuttaen). Hänellä siis on vaikeuksia hallita laukeamistaan, mikä toki on hänellekkin vaikea paikka.
Yhdessä 10 vuotta, ikää 28v.
Hmm, vaikee sanoo ku ei toi mies koskaa anna!
Vierailija kirjoitti:
Vaadi, että saat joskus vierasta.
Tuskin se on hyvä ratkaisu.
tylsää, kumpikaan ei jaksa tehdä aloitetta. Jos nyt jostain syystä jompikumpi tekee niin hoidetaa homma ja sen jälkeen ei toinen enää kiinnosta useampaan viikkoon. Saispa vierasta.
Mun miehellä on varmaan niin pieni, ettei tunnu miltään. Se työntyminen siis.
No, sitten pitää mennä kauppaan ja ostaa parisuhteen riemuksi erikokoisia tekopeniksiä, kyllä se siitä.
Meillä toimii kyllä tuo. En tiedä onko mieheni pieni vai minä iso, märkä ainakin. Ja meillä kyllä dildoillaan usein, juuri minuun sopivalla dildolla. Kivaa molemmilla
Aivan ihanalta aina kun saan vain sitä. Miehelle riittää 1-2kertaa kuussa mutta minä haluan / tarvitsen joka ilta. Onneksi on vikkelät sormet, monta erillaista dildoa ja nänninipistimet yms. Toki ei ne oikeaa kalua korvaa.
aina valmis 49v. kirjoitti:
Aivan ihanalta aina kun saan vain sitä. Miehelle riittää 1-2kertaa kuussa mutta minä haluan / tarvitsen joka ilta. Onneksi on vikkelät sormet, monta erillaista dildoa ja nänninipistimet yms. Toki ei ne oikeaa kalua korvaa.
Olisitkos valmis jos ehdottaisin ett tarjolla olisi viriili jaksava n. 18/5 tarjolla avuksi pahimpaan hätään?
Ennalta-arvattavalta. Rutiininomaiselta. Tylsältä. Ei ainakaan kiihkeältä tai intohimoiselta.
apumies kirjoitti:
aina valmis 49v. kirjoitti:
Olisitkos valmis jos ehdottaisin ett tarjolla olisi viriili jaksava n. 18/5 tarjolla avuksi pahimpaan hätään?
No nyt just tällä hetkellä olisin valmis. Hirveä puute ja tekee vaan mieli. Mut joudun odottamaan iltaa ett pääsen kotiin niin teen sen taas sitten omin käsin. :(
Tarkoitan siis fyysisen tuntemuksen lisäksi, värisyttääkö tai kiihottaako tai mitä? Vai eikö se itsessään tunnu miltään?