Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sanoisit toiselle naiselle tilanteessani?

Vierailija
22.10.2017 |

Lyhyesti, miehelläni oli jonkunlainen salasuhde muutaman kuukauden ajan varattuun, itseäni nuorempaan naiseen. Suhde loppui kun sain tietää tästä puolisen vuotta sitten. Mies on jo haukuttu ja ero hoidettu, hiljalleen pohditaan yhteen paluuta. Kuulin jokin aika sitten että tämä nainen oli koko ajan tietoinen minusta, mutta silti jatkoivat.

Näen häntä oletettavasti työnkin puolesta vielä joku päivä, ja haluaisin jotain hänelle sanoa, eikä sen tarvitse olla kaunista (ei välttämättä työympäristössä, saatan törmätä vapaallakin). Mitä te sanoisitte?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi varattua? Miksi??

Vierailija
2/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sanoisi mitään. Lähinnä sen vuoksi, ettei minun pokkani kuitenkaan pitäisi, alkaisin vaikka itkeä tai muuten tuntisin lopulta itseni noloksi. Ei minulla olisi  mitään asiaa hänelle, joka olisi välttämätöntä sanoa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palaat yhteen pettäjän kanssa? Etkö arvosta itseäsi?

Vierailija
4/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi eronneensa. 

Vierailija
5/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille naiselle pitäisi mitään sanoa? Asia on miehesi ja sinun välinen.

Vierailija
6/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä tämä yhteenpaluu mietityttää paljonkin. Mies kuitenkin itse toivoi tätä ja naurettavaa kyllä, jollain tavalla en halua luopua hänestä itsekään. Vaikeaa tulee joka tapauksessa olemaan. En arvosta itseäni kai, kiitos kysymästä.

Ap

7/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi palata yhteen on varmasti monia. En ymmärrä miksi aina tuomitaan, jos haluaa jatkaa pettäneen puolison kanssa yhteiselämää? Tiedän parin, jotka pettämisen jalkeen jatkoivat yhdessä. Eroakin toki harkittiin, mutta päätyivät tai petetty päätyi kuitenkin siihen, että asiat selvitetään ja yhdessä jatketaan. vastoinkäymiset voitetaan lopulta yhdessä ja jatkossa parisuhteeseen panosetaan ja sen eteen tehdään töitä.  Pettämisestä yli 10 vuotta aikaa ja heidän liittonsa kukoistaa. Uusia sivusuhteita ei ole ollut. Kummallakaan. Asian käsittely, ylipääseminen ja eteenpäin meneminen vaativat töitä, luottamus ja rakkaus kuitenkin palasivat suhteeseen. Nostan hattua. Helpointa olisi varmasti ollut vain erota.

Vierailija
8/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi eronneensa. 

On nyt palaamassa yhteen pettäjän kanssa.

Vierailija
9/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi eronneensa. 

On nyt palaamassa yhteen pettäjän kanssa.

Joo, sorry, luin huonosti. Hän kirjoittikin, että harkitsee yhteenpaluuta. 

Vierailija
10/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-b- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi palata yhteen on varmasti monia. En ymmärrä miksi aina tuomitaan, jos haluaa jatkaa pettäneen puolison kanssa yhteiselämää? Tiedän parin, jotka pettämisen jalkeen jatkoivat yhdessä. Eroakin toki harkittiin, mutta päätyivät tai petetty päätyi kuitenkin siihen, että asiat selvitetään ja yhdessä jatketaan. vastoinkäymiset voitetaan lopulta yhdessä ja jatkossa parisuhteeseen panosetaan ja sen eteen tehdään töitä.  Pettämisestä yli 10 vuotta aikaa ja heidän liittonsa kukoistaa. Uusia sivusuhteita ei ole ollut. Kummallakaan. Asian käsittely, ylipääseminen ja eteenpäin meneminen vaativat töitä, luottamus ja rakkaus kuitenkin palasivat suhteeseen. Nostan hattua. Helpointa olisi varmasti ollut vain erota.

Oppinut vain salaamaan paremmin sivusuhteensa.

Vierailija
11/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tarvetta tunnet, mitä oikeastaan edes haluat sanoa tälle naiselle? Oletko vihainen? Haluatko oikeutta? Mikä sanominen tälle henkilölle muuttaisi mitään sellaiseen suuntaan että kaikki olisi oikeasti paremmin? Ennen kuin ryntäät hänen puheille, niin käsittele asia ensin itsesi kanssa ja mieti tarkkaan mikä on se asia minkä koet mitenkään tärkeäksi mainita tälle henkilölle. Yritä päästä eteenpäin, pidä ylpeytesi ja mieti kaksi kertaa oletko käsitellyt miehesi kanssa asian oikeasti, jokin on jo ollut pielessä kun on ollut suhteessa toisen kanssa.

Vierailija
12/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se kirpaisee kun taas uusi sivusuhde tulee julki.Minulla oli tuttavapiirissä kanssa pariskunta,jossa mies jäi kiinni pettämisestä.Kävi ilmi,että oli kerran aikaisemminkin pettänyt ja vaimo oli antanut anteeksi.Toista kertaa ei antanut.Lopulta kävi ilmi,että miehellä olikin ollut useampia sivusuhdetta vuosien ajan.Surullista vaimolle,kun ei heti tajunnut yhdestä kerrasta.

Vierailija
13/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi varattua? Miksi??

Miksi ei? Ei tarvii kummankaan miettiä, että johtaako tämä johonkin jatkoon. Pelkkää kevytmielistä iloista hauskanpitoa. Jos kondomit käytössä, en näe mitään ongelmaa.

Vierailija
14/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedät mitä käyt läpi. Olen kokenut samaa. Xmies petti, jäi kiinni, annoin anteeksi ja hän ryömi ja oli pahoillaan. Elämä jatkui, kun odotin toista lasta hän petti taas, jatkettiin (syynä varmasti että olin raskaana) ja vuoden kuluttua taas petti. Sitten pakkasin tavaransa kassiin ja sanoin byebye. Eli on suuri todennäköisyys että joudut käymään kaikki läpi uudestaan. Mieti tarkkaan miten jaksat.

Kysymykseen vastaan etten sanoisi mitään, miksi? Ei antaisi mulle mitään.

Vierailija
15/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti, miehelläni oli jonkunlainen salasuhde muutaman kuukauden ajan varattuun, itseäni nuorempaan naiseen. Suhde loppui kun sain tietää tästä puolisen vuotta sitten. Mies on jo haukuttu ja ero hoidettu, hiljalleen pohditaan yhteen paluuta. Kuulin jokin aika sitten että tämä nainen oli koko ajan tietoinen minusta, mutta silti jatkoivat.

Näen häntä oletettavasti työnkin puolesta vielä joku päivä, ja haluaisin jotain hänelle sanoa, eikä sen tarvitse olla kaunista (ei välttämättä työympäristössä, saatan törmätä vapaallakin). Mitä te sanoisitte?

Jos minun miehelläni olisi salasuhde jonkun naisen kanssa ja saisin siitä tietää niin en kokisi sitä ongelmaksi. Kysyisin, haluaisiko mies muuttaa suhteemme avoimeksi ja ottaisin itsekin jonkun kivan rakastajan siihen. Win-win.

Vierailija
16/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään, hän ei ole sen arvoinen. Kyse on sun ja pettäjän suhteesta, joku ”toimen nainen” on aivan yhdentekevä, mitä väliä jollain moraalittomalla taustatyypillä? Ei mitään! Jos haluat jatkaa petturiäijän kanssa, niin ehdoksi pariterapia. T. Been there, done that.

Vierailija
17/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa jotain ihan vain siksi, että vaikka tapahtuneesta on jo kulunut aikaa, olen edelleen aivan raivoissani (molemmille). Jos kohtaan naisen jossain enkä tee yhtään mitään, tuntuu että annan kuvan että alistun kohtalooni enkä voi hänelle mitään. Ehkä alan vaan nauraa psykoottisesti :D

Vierailija
18/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap siis viestin 17 kirjoittajana

Vierailija
19/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi mitään, hän ei ole sen arvoinen. Kyse on sun ja pettäjän suhteesta, joku ”toimen nainen” on aivan yhdentekevä, mitä väliä jollain moraalittomalla taustatyypillä? Ei mitään! Jos haluat jatkaa petturiäijän kanssa, niin ehdoksi pariterapia. T. Been there, done that.

En pidä pettämisestä kummankaan osapuolen roolissa. Pettämiseen on kuitenkin joku syy, oli se sitten toisessa tai itsessä. Ikäviä juttuja. En itse ottaisi pettäjää takaisin, mutta en ottaisi takaisin pettämäänikään, vaikka pyytäisi.

Vierailija
20/22 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu että annan kuvan että alistun kohtalooni enkä voi hänelle mitään. Ehkä alan vaan nauraa psykoottisesti :D

Ethän sinä oikeastaan kyllä voikaan hänelle mitään. Eikä sinun pidäkään "voida hänelle mitään".