Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle tullut yllätyksenä, minkä näköinen jonkun koti on kun olet mennyt (ensimmäistä kertaa) siellä käymään sisällä?

Vierailija
22.10.2017 |

Esim. Jos sinulla on ollut tuttu, joka huolehtii todella hyvin itsestään ja ulkonäöstään , mutta koti onkin sitten ollut sotkuinen läävä?

Tai toisinpäin. Tyyppi on näyttänyt köyhältä ja vähävaraiselta, mutta kotona onkin todella siistiä ja kaikenlaisia desinghuonekaluja?

Tai onko sisustustyyli ollut jotenkin poikkeava persoonan kanssa? Esim. Paljon pinkkiä tai pehmoleluja tms?

Onko jonkun tuttavasi koti yllättättänyt sinut täysin jollakin odottamattomalla tavalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että moni yllättyy kotini tasokkuudesta ja onhan se tietysti sellainen, mihin jokaisella sinkkunaisella ei ole mahdollisuuksia. 

Vierailija
2/3 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin kun ensimmäistä kertaa kyläilin naapurin maahanmuuttajaperheen luona. Olin odottanut värikkäämpää ja runsaampaa sisustusta mutta heidän kotinsa olikin hyvin vaalea ja melko askeettinen. Vain yksi koriste-esine josta saattoi päätellä jotain heidän taustastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni koti yllättää jokaikinen kerta kun käyn siellä. Niin järjetön sotku ettei mitään rajaa. Ummehtunut haju lyö vastaan jo ulko-ovella.Vaikka sen on nähnyt monta kertaa niin silti aina hätkähtää sitä lattialla olevien tavaroiden/vaatteiden/lehtien/lelujen jne. määrää.

Itse on ihan siistin näköinen kyllä, samoin perheensä.