Ulkona pakkasta ja teini...
...ei suostu laittamaan takkia eikä pipoa. Hupparissa vaan kulkee ja huppu korvaa pipon. Luntakin vähä satelee. Onko normaalia? Muilla näkyy takit olevan.
Kommentit (11)
meillä sama, hupparissa kulkee ja sanoo ettei ole kylmä. Talvitakkikin on mutta ei suostu pukeutumaan siihen vielä kuulemma. Ei hyväksynyt mitään kevyttoppatakkia.
Varmasti raskasta olla idiootin vanhempi. Käyttääkö se edes kenkiä?
Menkää kauppaan ja ostat sen takin minkä teini haluaa. Pipo samalla.
Mieleinen takki on ja pipoa ei laita kun tukka menee. Ja kyse pojasta.
No jos sillä ei ole kylmä?
Itse olin jo lapsena lämminverinen ja hitto että oli tuskaa kun aina oli liikaa vaatetta. En ole vielä vaihtanut hupparia takkiin, takki päällä tulee liian kuuma. Ei se pari pakkasastetta oikeasti ole mitenkään dramaattisesti kylmempää kuin pari plusastetta!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia
Teinit nukkuu vielä!
Ihana ja niin totta! 😉
Kyllä teini-ikäinen osaa jo itse arvioida pukeutumisensa.
Ja jos ei osaa, niin sitten palelee. En minä ole puuttunut teinien pukeutumiseen, vaikka jotkut ratkaisut ovat näyttäneet oudoilta.
Tai yhden kerran olen: tyttö 15v. oli lähdössä 20 asteen pakkaseen nilkat paljaina converseissa. Siinä kohden meni raja. Talvikengät ja paksut sukat jalkaan ja asiasta ei edes keskustella :D Näin toimi!
Tämä oli jo silkka terveyskysymys. Talvitakki vielä näissä asteissa ei ole. Huppari peittää kuitenkin ylävartalon.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä on pakkasta?
No ei sitä paljo ole mutta ärsyttää kun vähissä vaatteissa kulkee. Ja pikku-veljet yrittää heti matkia.
Väljä pipo kehiin niin ei kampaus kärsi. Ei mitään tiukkaa trikoopipoa.
Ei ole normaalia
Teinit nukkuu vielä!