Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä ulkomaalaiset miehet

Kinuski
22.10.2017 |

Hei
Olen aloitellut käyttöä ja tullut vastaan muutama ulkomaalainen mies joka puhuu vain enkkua.
Ihmetyttää kun kysyy niin asuu muussa maassa ja sitten ovat hoitamassa jotain asiaa helsingissä.
Ekan kanssa kirjottelin ja lopetin. Seuraavalla sama juttu ett hoitamassa jotain asiaa.
Kuulostaa oudolta että kaikki ovat samoilla ajatuksilla suomessa tai lie mitä ovat.
Muille tullut vastaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ulkomaalaisia sitten kannata swaipata oikealle. Oma vika.

Vierailija
2/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan meitä suomalaisiakin miehiä siellä.. eiku ainiin joo... ei mitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olishan meitä suomalaisiakin miehiä siellä.. eiku ainiin joo... ei mitää

Niin. Sehän on eri asia.

Vierailija
4/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa ihan hakea vain yhden illan juttua, jos on hoitamassa asioita vaan.

Vierailija
5/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa ihan hakea vain yhden illan juttua, jos on hoitamassa asioita vaan.

Saattaa haeka yhden illan juttua vaikka olisi asunut Suomessa ties miten kauan ja vaimo ja lapset myös.

Vierailija
6/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus ja se siitä. Miksi Suomessa vierailevat miehet eivät tätä palvelua käyttäisi seuraa saadakseen, suominaisen maineen ulkomailla vielä tuntien.

Vierailija
7/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat lihavia suomalaisnaisia, joille olla toyboy/sotilas ja lopulta kuittaavat hyvät rahat+katoavat kuin pieru saharaan.

Vierailija
8/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus ja se siitä. Miksi Suomessa vierailevat miehet eivät tätä palvelua käyttäisi seuraa saadakseen, suominaisen maineen ulkomailla vielä tuntien.

Höps. Itse löysin unelmieni kumppanin Tinderistä. Itsestä se on kiinni.

Vierailija
9/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakevat lihavia suomalaisnaisia, joille olla toyboy/sotilas ja lopulta kuittaavat hyvät rahat+katoavat kuin pieru saharaan.

Itse uskon että kyseessä on vain seksiseuran hakeminen ilman sen kummempaa. Jos rahoja haluaa niin silloin haetaan ja lähestytään ihan muilla tavoin.

Vierailija
10/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa etsivät. Eikö se ole nyt ihan yleistä, että Tinder paukkuu loma- ja työmatkoilla. 

Vierailija
11/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn viikoittain töissä ulkomailla.  Minulla on siellä kakkosasunto. Käytän siellä Tinderiä seuran hankkimiseksi samoin kuin Suomessa.

Vierailija
12/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksi kymmenestä tuhannesta. Älä mainosta kuitenkaan Tinderiä aviomieskatalogina.

Vierailija
13/13 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet yksi kymmenestä tuhannesta. Älä mainosta kuitenkaan Tinderiä aviomieskatalogina.

No ei ole aviomieskatalogi ei. Iltiksissä ym olleet tutkimukset kuitenkin osoittavat suurimman osan etsivän kumppania, loppujen lopuksi. Että on siellä Tinderissä kaikenlaisia ihmisiä ja motiiveja, niin kun yleensäkin elämässä. Aika moni omista (kolmikymppisistä) kavereistani on seurustelukumppaninsa Tinderistä löytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan