Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko iho olla sekaiho muuten mutta syksyisin ja talvisin kuiva ja kiristävä

Vierailija
22.10.2017 |

vai onko se sitten kuiva iho?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuodenaika vaikuttaa kuten myös talvikauden sisälämmitys. Itselläni rasvoittuu iho kesäisin mutta talvisin kaipaa rasvausta.

Vierailija
2/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, mutta kemppareissa aina suosittelevat sekaihon tuotteita jotka ei tarpeeksi kosteuttavia talvi aikaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ärsyttää yrittää hoitaa rasvoittuvaa, mutta kiristelevää ihoa, tuntuu ettei mikään tuote ole passeli.

Vierailija
4/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi! Ja iho voi olla jopa samaan aikaan rasvoittuva mutta silti pintakuiva. Jossain kosmetiikkablogissa luin juuri vanhoja postauksia joissa oli just mietitty iho"tyyppien" hankaluutta ja sitä, kuinka liikkeistä saatetaan suositella tuollaiselle iholle vääriä tuotteita. Viesti oli muistaakseni se, että pitäisi löytää sellaiset tuotteet mitkä iholle sopii ja käyttää niitä, vaikka kuinka olisivat "väärälle" ihotyypille. Esimerkiksi sitten talviaikaan vaikka käyttää ihan eri tuotteita kuin kesällä, kun iho tarvekin kerran on eri.

Vierailija
5/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itselläni (luullakseni) sekaiho, joka rasvoittuu kesällä, mutta on kuiva talvella muualta paitsi nenästä ja leuasta. Varsin hankala ihotyyppi hoitaa. Itse olen päätynyt rasvaamaan kaikille ihotyypeille sopivalla perusvoiteella kun tuntuu ettei mikään ns. täsmätuote sovi. Ja toinen ongelma on kuivat kädet joka ilmaantuu heti ensimmäisten pakkasten myötä. Todella ärsyttävää kun sormenpäihin tulee kipeitä halkeamia vaikka kuinka rasvaisi.

Vierailija
7/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla siis on ihohuokoset näkyvissä hieman nenässä ja poskissa, ei kuitenkaan suuresti, ryppyjä ei juuri ole. Mustapäitä ei tule, nuorena niitä tuli mutta e enää.

Vierailija
8/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintakuiva sekaiho varmaan. Mulla sellainen ja vielä näppyläaltis. Tosi vaikea hoitaa. Aina on pari näppylää, jotka ei vaan lähde pois. Nyt oon ihastunut uuteen Lumenen Lähde-seerumiin. Se kosteuttaa eikä aiheuta näppyjä. Yksinään ei mulla riitä, vaan vaatii voiteen lisäksi. Tällä hetkellä on liian kallis, mutta ihana Dior.

Vierailija
9/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen iho. Kesällä iholleni riittää kevyt kosteussuihke, jos laitan rasvaa alkaa iho kiiltää.

Nyt pakkasten tultua iho kuivuu helposti, joten laitan yöksi kasvoilleni kasvoöljyä tai erittäin kosteuttavaa voidetta. Aamuisin sitten tuo kosteussuihke.

Vierailija
10/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen iho. Kesällä iholleni riittää kevyt kosteussuihke, jos laitan rasvaa alkaa iho kiiltää.

Nyt pakkasten tultua iho kuivuu helposti, joten laitan yöksi kasvoilleni kasvoöljyä tai erittäin kosteuttavaa voidetta. Aamuisin sitten tuo kosteussuihke.

Vierailija
11/11 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi