Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka olisi täydellinen

Vierailija
22.10.2017 |

Naisille aina kasataan paineita olla jotain mitä miehet haluavat. Miksi ei miehille voisi sysätä myös paineita.
Minä haluan nyt miehen joka on ainakin:
-pitkä ja lihaksikas
-hyvin varustettu ja taitava rakastaja
-koulutettu ja hyvässä työssä
-luotettava kotimies

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille aina kasataan paineita olla jotain mitä miehet haluavat. Miksi ei miehille voisi sysätä myös paineita.

Minä haluan nyt miehen joka on ainakin:

-pitkä ja lihaksikas

-hyvin varustettu ja taitava rakastaja

-koulutettu ja hyvässä työssä

-luotettava kotimies

Kuinka omaperäistä...

Vierailija
2/4 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi luulis kerto minkälaist miestä en halu. Lyhyttä, lihavaa, duunari/työtön/nörtti, vässykkää, pienimunainen, luikku, kovaääninen, yksinkertainen, haiseva, murretta puhuva, pelkuri, hienostelija, arka, naisellinen ja köyhää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi luulis kerto minkälaist miestä en halu. Lyhyttä, lihavaa, duunari/työtön/nörtti, vässykkää, pienimunainen, luikku, kovaääninen, yksinkertainen, haiseva, murretta puhuva, pelkuri, hienostelija, arka, naisellinen ja köyhää

Mulla makoilee 90 % edellämainituista ominaisuuksista koostuva valioyksilö tälläkin hetkellä olohuoneen sohvalla ja katsoo jotain paskaa telkkarista. Piereskelee ja hikoilee krapulassa ja on pahalla päällä.

Vierailija
4/4 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi sopii minuun täydellisesti! Ainoa ongelma on se että en tällä hetkellä etsi parisuhdetta. Olen hyvin tyytyväinen elämääni sinkkuna, koska nuoria reilu parikymppisiä naisia minulla riittää näinkin enemmän kuin tarpeeksi. Sana varustukseni koosta (23/16) ja rakastelutaidoistani on kiirinyt niin pitkälle että kotiseudullani naisia riittää jo melkein jonoksi asti! Onnea etsintään!

M57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi