Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isukki toi sitten poikansa kuntosalille. WTF!?

Vierailija
21.10.2017 |

Meillä on aika pieni sali ja meitä oli siellä tänään kuutisen aikuista treenaamassa, kun sinne sitten saapuu mies noin kymmenen vuotiaan poikansa kanssa. Mies alkaa nostella puntteja kun poika sitten kiertää laitteita testaamassa. Ihan hyvin käyttäytyvä poika, ei siinä mitään, mutta kun ei huvittais niitä muksuja tuolla punttiksella huomioida. Sitä paitsi se isä tuskin on maksanut poikansa puolesta salimaksuja, joten katsoisin maksavana asiakkaana oikeudekseni kyllä mennä juuri siihen laitteeseen juuri sillä hetkellä kuin se poika on siinä, enkä odottaa vuoroani. Ärsytti. Kerran aiemmin on yksi nainen tuonut suunnilleen saman ikäisen (n. 10v) lapsensa mukanaan salille, mutta tekikin treeninsä sitten niissä sivuhuoneissa, joissa muut treenaajat eivät olleet. Ja lapsi siellä mukana. Ei ongelmaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Löysää vähän nutturaa.

Vierailija
2/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Menen salille viettämään omaa, lapsivapaata aikaa. Kuntosali ei ole lapsia varten ja jos onkin, niin siellä on erikseen lapsiparkki.

Halvattua odotella laitteeseen pääsyä jonkun penskan takia.

Vierailija
4/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne v'tun pennut pitää raijata joka paikkaan mukaan? Mulla ei ole omia kersoja, mutta uskoisin että monelle vanhemmallekin tunti päivässä salilla on se yks hetki päivästä kun saa vain olla aikuisten seurassa/omissa oloissaan. Se ei ole lasten paikka eikä tarvi ollakaan. 

Vierailija
5/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla salilla, missä itse käyn, saa lapsen ottaa mukaan aikuisen maksavan jäsenen kanssa, mutta siinä taitaa alaikäraja olla 12 vuotta ja 15 vuotiaan pitää jo maksaa oma maksu. Lapsille on kyllä omia jumppia. 

Vierailija
6/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu.

Tämä oli varmasti sen isän mantra tosiaan. "Kun MINUA ei haittaa oma poikani pyörimässä jaloissa salilla, niin muitten mielipiteillä ei sitten olekaan väliä!"

Vierailija
7/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kaikki tuo lapsensa salille yhtäaikaa? Luulisi, että se on turvallisuusriski ja salin vakuutusyhtiölläkin on sananen asiaan.

Vierailija
8/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan lapsia salille. Sehän on hengenvaarallista kun heilutellaan kymmenien kilojen kahvakuulia ja painoja, ei siellä kukaan voi katsella samalla ympärilleen että juokseeko joku penikka siihen taakse. Ja kuka takaa niiden turvallisuuden jos ne tunkee kätensä johonkin laitteisiin ja jotain sattuu.

Vierailija
9/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö jos lapsi käyttäytyi ja antoi tilaa kun olit tulossa laitteeseen niin mikä on nyt ongelmana? En ymmärrä näitä puhisijoita jotka saavat vihansa siitä, kun kuvittelevat mitä inhottavaa olisi voinut tapahtua.

Vierailija
10/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla salilla, missä itse käyn, saa lapsen ottaa mukaan aikuisen maksavan jäsenen kanssa, mutta siinä taitaa alaikäraja olla 12 vuotta ja 15 vuotiaan pitää jo maksaa oma maksu. Lapsille on kyllä omia jumppia. 

Miten se äiti tai isä sitten treenaa?

Antaa kuntonsa romahtaa, koska hänellä on lapsi?

Lapset eivät ole tervetulleita mihinkään. Siihen "lasten jumppaan" pitää aikuisen viedä se lapsi, odottaa kolme varttia, maksaa harrastus- ja seuramaksu ja kuskata lapsi ruokakaupan kautta kotiin. Lapsia ei voi laittaa kaappiin odottamaan, kun itse käy treeneissä. Aina pitää olla hoitaja tai on lastensuojelu kimpussa.

Minä aloitin salitreenit vuosien tauon jälkeen, kun lapseni täytti 12 vuotta. Isä ei hoida, koska hänellä on "muutakin elämää". Itse hän käy salilla silloin kun huvittaa, eikä huolehdi koskaan, mihin lapsi menee kun isä matkustelee tai ryyppää. Lapsenvahtiin hänellä ei mene rahaa. (erosin tästä miesasiamies-saiturista ajat sitten).

Isovanhemmat eivät "jaksaneet" koskaan katsoa lasta hetkeäkään.

Toista lasta en hankkinut ja tämä on nyt jo teini, joten ohi on.

En koskaan mulkoile tai huomauttele, jos joku on niin rohkea tai niin epätoivoinen, että tuo lapsen mukanaan salille. Tuokoon.

Ei kukaan halua olla lapsenvahti, eikä lapsi mihinkään muuallekaan ole tervetullut. Kyllä minun lähelleni mahtuu lapsia.

Hoitoon en toisten lapsia ota, enkä ole kenenkään lapsenvahti, koska ei minunkaan lastani kukaan hoitanut.

Vierailija
11/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuntosalilla on ollut isillä ja äidellä lapsia mukana. Yleensä alle kouluikäisiä, ehkä viis kuus vuotiaita. Ei ole tietenkään säännöllisesti kenelläkään lapsia mukana eikä mun käydessä ole sattunut kahta muksua yhtä aikaa. Yleensä lapset on istuneet salin aulatilassa sohvalla tabletin kanssa tai leikkineet omilla pikkuleluillaan lattialla. Joskus ovat katsoneet lasten kanavia salin tv:stä. Koskaan eivät ole laitteissa riekkuneet! Eivätkä kyllä ole ainakaan minua haitanneet. Eikä salin henkilökuntakaan ole asiasta lasten omistajia moittinut, päinvastoin.  Mitään lapsiparkkia ei pikkusalilla ole, mutta pikkuinen salihan tuo onkin.

Vierailija
12/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole tervetulleita mihinkään. Siihen "lasten jumppaan" pitää aikuisen viedä se lapsi, odottaa kolme varttia, maksaa harrastus- ja seuramaksu ja kuskata lapsi ruokakaupan kautta kotiin. Lapsia ei voi laittaa kaappiin odottamaan, kun itse käy treeneissä. Aina pitää olla hoitaja tai on lastensuojelu kimpussa.

Minä aloitin salitreenit vuosien tauon jälkeen, kun lapseni täytti 12 vuotta. Isä ei hoida, koska hänellä on "muutakin elämää". Itse hän käy salilla silloin kun huvittaa, eikä huolehdi koskaan, mihin lapsi menee kun isä matkustelee tai ryyppää. Lapsenvahtiin hänellä ei mene rahaa. (erosin tästä miesasiamies-saiturista ajat sitten).

En koskaan mulkoile tai huomauttele, jos joku on niin rohkea tai niin epätoivoinen, että tuo lapsen mukanaan salille. Tuokoon.

Ei kukaan halua olla lapsenvahti, eikä lapsi mihinkään muuallekaan ole tervetullut. Kyllä minun lähelleni mahtuu lapsia.

Hoitoon en toisten lapsia ota, enkä ole kenenkään lapsenvahti, koska ei minunkaan lastani kukaan hoitanut.

Otat sen lapsen sinne salille mukaan, annat sille sen tabletin ja pyydät pelaamaan candy crush sagaa pukkarissa sen kolme varttia kun itse treenaat. Silloin ei ole kenenkään tiellä. Sinne itse salille se lapsi nyt vaan ei kuulu.

Vierailija
13/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla salilla on lastenhuone ja ilmaisia jumppia jäsenten lapsille. 

Vierailija
14/14 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia sinua harmitti niin mikset avannut suutasi ja jutellut asiasta isukin kanssa? Ajattelit että on parempi olla tuppisuu ja avautua asiasta täällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän