Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysiluokkalainen poika ja vitosluokkalainen tyttö samaan huoneeseen? Kokemuksia, onnistuuko?

Vierailija
21.10.2017 |

Asumisjärjestelyt muuttuu ja ainoa keino laittaa lapset samaan huoneeseen, kahtia aion kyllä jakaa huoneen hyllyllä mutta poika käy ysiluokkaa ja tyttö on vitosella.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä surkee idea.

Vierailija
2/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siihen kuole. Jos pakko on niin sit on.

Vierailija
4/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vai? Mene sinä tytön kanssa samaan huoneeseen ja ysiluokkalaiselle oma huone.

Vierailija
5/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin ne tulee toimeen?

Vierailija
6/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin itse tytön kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
7/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tarvitsee jo tuon ikäisenä sen verran yksityisyyttä, että ei.

Meillä on ysiluokkalainen poika ja kutosluokkalainen tyttö olleet jo kauan eri huoneissa.

Ekaluokkalainen tyttö ja tokaluokkalainen poika haluavat vielä jakaa huoneen.

Vierailija
8/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt pojalle r****kkurauha.

Vierailija
9/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumisjärjestelyt muuttuu ja ainoa keino laittaa lapset samaan huoneeseen, kahtia aion kyllä jakaa huoneen hyllyllä mutta poika käy ysiluokkaa ja tyttö on vitosella.

Miksi ei onnistuisi. Nykymaailmassa fyysisellä sukupuolella ei ole mitään merkitystä. Vaikka jotkut takapajuiset muuta väittäisivät...

Vierailija
10/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukut olohuoneessa?

Vierailija
11/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä trolli? Pakko olla

Vierailija
12/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika omaan huoneeseen ja sinä sinne hyllyllä jaettuun huoneeseen tytön kanssa.

Vierailija
13/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onnistu. Ikä- ja sukupuoliero aiheuttavat lasten välien kärjistymisen. Mielestäni sinun on tässä joustettava. Käyt tapailemassa itse sitten kumppanisi kämpällä.

Vierailija
14/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten mamma kärvistelee kun teinit alkavat tappelemaan ja kiljumaan joka toinen tunti. Ja sitten mamma ulisee kavereille marttyyrinä että mitä mä tein muka väärin, en vaan tajuu et miksi ne on tuollaisia!

Vierailija
15/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset norkoilevat yöt sitten kaupungilla ja kavereilla.

Vierailija
16/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerta kaikkiaan mitään muuta mahdollisuutta ole, niin sitten on kai pakko. Sanoisin kyllä, että se ysiluokkalainen haluaa elää vaikka millaisessa komerossa, kunhan sitä ei tarvitse jakaa.

Vierailija
17/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli näin. Sängyt samalla seinällä, peräkkäin, verhoilla sai yksityisyyttä. Oli pakko kun äiti yksinhuoltaja ja nukkui itse sohvalla. Ihan vastuullinen perheenisä kaveristani kasvoi.

Vierailija
18/18 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin ulkomailla perheeseen, jossa kolme siskosta asuvat lapsineen saman katon alla (myös yhden siskon aviomies asuu siellä). Lapset nukkuvat samassa huoneessa kerrossängyissä.

Lasten iät: 21, 14, 10, 9 ja 3.

Jostain syystä muualla maailmassa ihmiset tulevat toimeen, vaikka ovat eri-ikäisiä ja eri sukupuoltakin.

Vanhin ei edes ollut kenenkään siellä asuvan biologinen lapsi, vaan sisaren lapsi, kun sisar ei itse voinut huolehtia hänestä.

Suomessa ilmeisesti pojat ja tytöt pitää jakaa isän ja äidin kesken eri asuntoihin. Eihän heillä voi olla mitään yhteistä. Tuskin edes geenit.

Sitten ihmetellään, miksei ihmiset osaa kommunikoida toistensa kanssa ja ottaa toisten tunteita huomioon. Tutkimusten mukaan, mikäli poika kasvaa siskon kanssa, hän osaa nimetä ja käsitellä tunteitaan paremmin kuin pojat, joilla on vain veljiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän