Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa että nykypäivän kivat paidat pilataan sillä, että niistä tehdään napamittaisia!

Vierailija
21.10.2017 |

Olen katsonut ties kuinka monesti netissä tai kaupassa vaatteita ja nopealla vilkaisulla luullut että löydän aivan ihanan paidan itselleni, mutta kun katson kuvaa tarkemmin huomaan että se hädin tuskin yltää napaan asti. Mitä hittoa, miksi pitää pilata kivat vaatteet tekemällä niistä katkaistun näköisiä? Jos joku haluaa katkaistun paidan niin hän vou leikata itse sellaiseksi! Kaikki kun eivät todellakaan halua tai edes kehtaisi pitää napamittaista paitaa.

Huoh. Kertokaa minulle mikä järki tässä vaateteollisuuden touhussa on! Onko kyse materiaalin säästämisestä? Kun ei tee paitaa lantiomittaiseksi niin jää enemmän voitolle?

Tekisivät normaalinpitusia paitoja, mä kyllä voin maksaa vaikka 15 euroa enemmän kivasta paidasta, jos siinä on kunnon helma!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pituus nyt sattuu olemaan in.Ens vuonna on sitten jo  toinen pituus.

Vierailija
2/4 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä kun on pitkäselkäinen ihminen, nykypaidat päättyy rinnan alle. Jos saisi toivoa niin paitoja jotka yltää edes lantioon saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on vain pitkä selkä

Paidat jää siksi lyhyeksi eurooppalaisiin kanssa sisariimme verrattuna

Vierailija
4/4 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja nämä paidat ärsyttävät, koska en voi käyttää niitä, koska liian lyhyet paidat häviävät ihrojeni väleihin.