Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarnan laskut ei tule sähköpostiin

Vierailija
21.10.2017 |

En saanut laskua kahteen kuukauteen sähköpostiin. Kyselin laskujen perään ja klarna väittää että laskut on tulleet sähköpostiviestinä aina 20 pvä. No eilen oli taas 20 päivä, ei näy eikä kuulu. Muistutusmaksut oli toki lisätty summaan kun sain uuden laskun. Laskut ei näy myöskään klarnan nettipalvelussa, vaikka niin väittivät.

Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia klarnan kanssa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, etteivät näy edes siellä omilla sivuilla? Minullekaan ei ole tullut tämän kuun kuukausilaskua vielä.

Vierailija
2/12 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Klarnan sivuilla lukee vain että "sinulla ei ole maksamattomia laskuja". Vaikka tämähän ei pidä paikkaansa, juurihan he itse sanoivat etteivät ole saaneet suoritustani kahteen kuukauteen :,D 

Itse olen tarkka laskuista enkä koskaan jätä niitä minnekkään lojumaan saatikka maksamatta. Kannattaa olla tarkkana tämän firman kanssa! 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP,

Selvitetään toki missä laskusi on! 

Näet kuukausilaskusi nettisivuillamme klarna.fi kirjautumalla sillä sähköpostiosoitteella sisään, joka on yhdistetty kuukausilaskuusi. Kuukausilasku lähetetään aina jokaisen kuun 20. päivä, mutta lasku kirjautuu nettipalveluumme hieman viivellä. 

Autamme myös mielellämme täällä asiakaspalvelussa laskusi kanssa. Siispä jos laskua ei löydy, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä aina arkisin kello 8-18. Voit soittaa numeroon 09 425 99771, chatata meille osoitteessa klarna.fi tai lähettää meille sähköpostia osoitteeseen hello@klarna.fi.

Mukavaa maanantaita!

//Hanna-Mari

Vierailija
4/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sekä sähköpostista, että klarna.fistä.

Vierailija
5/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Klarnan asiakaspalvelijat vastaavat Vauva-palstallakin. :D

Vierailija
6/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista laskuista pitää huolehtia siinäkin tapauksessa ettei niitä karhuava firma lähettäisi erikseen laskua. Sinähän olet siis tietoisesti ottanut velkaa ja tiennyt että joka kuukausi sitä maksetaan takaisin. Jos laskua ei näy niin sen perään on kyseltävä välittömästi. Se on sun oma etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama homma Klarnan kanssa! Ei näy laskuja omilla sivuilla, appissa ei Mailissa eikä missään. Karhulasku tulee kyllä sit kotiin 😏

Vierailija
8/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy laskua viivästyskorko kyllä kun ilmestyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
12.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jjjj567 kirjoitti:

Ei näy laskua viivästyskorko kyllä kun ilmestyy.

Oletko tarkistanut roskapostikansion ja roskapostisuodattimisesi asetukset? Kannattaa varmuudeksi merkitä sinne Klarna luotetuksi lähettäjäksi, ettei suodatu mistään syystä pois. 

Vierailija
10/12 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna ei ollut lähettänyt laskua missään muodossa. Kyselimme sen perään siltä yritykseltä, josta tavaraa tilasimme, sähköpostiosoitteesta, joka oli paketin mukana tulleessa lähetyslistassa. Eivät vastanneet mitään, mutta sitten lasku tuli kotiin 5eur maksumuistutuksen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helkkaria?

Vierailija
12/12 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan antanut virheellisen sähköpostiosoitteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan