Nuoren Emman netti-ihastus olikin kaljuuntuva, 53-vuotias kauppias – sen jälkeen tapahtui jotain käsittämätöntä
https://www.is.fi/viihde/art-2000005417440.html
Nuoren ( 33-vuotias nuori?) Emman netti-ihastus olikin kaljuuntuva (PAHA?), 53-vuotias (PAHA?) kauppias (PAHA?) – sen jälkeen tapahtui jotain käsittämätöntä
Siis 33-vuotias nainen on nykyään nuori? 53-vuotias mies on ällövanha? Kaljuuntuminen on ällöä? Kauppias ammattina on huono?
Nainen rakastuu miehen sisimpään, mutta jättää pinnallisten asioiden takia. Sen sijaan tarinan onnellinen loppu on se, kun nainen saa komean miehen? Mies on jopa naisen tasoa selvästi korkeammalla.
Kommentit (20)
No se ukko oli laittanut profiilikuvakseen sen kuuman miesmallin, että kyllä se nainen oli ulkonäköönkin ihastunut.
Ihan totta, on kyllä outo tarina. Tuo nuori turkkilaismies on sitä paitsi musta ihan liian nuori ja hyvännäköinen tuolle tavallisen näköiselle naiselle, jotenkin tulee tunne, että onpa aika epäsuhtainen pari.
🇺🇦🇮🇱
Mitä hittoa. Mä luulin että nuori olisi tosiaan ollut alle parikymppinen.
Minä olen 30-v. nainen ja menisin mielelläni treffeille 53-vuotiaan kanssa jos olisi tyyppiäni ja juttu hänen kanssaan luistaisi.
Vierailija kirjoitti:
No se ukko oli laittanut profiilikuvakseen sen kuuman miesmallin, että kyllä se nainen oli ulkonäköönkin ihastunut.
Korjaus: nimenomaan siihen ulkonäköön.
🇺🇦🇮🇱
Nuoren Emma neidin on hyvä varautua etteivät varmaan tule elämään tämän komean prinssin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. Tuppaavat nämä nykypäivän rinssit olemaan vähän erilaisia kun disney saduissa.
Ettei se pointti nyt vaan olisi se, ettei se kaljuuntuva kauppias ollut laittanut omaa kuvaansa mukaan vaan valehteli olevansa joku ihan muu kuin on.
Miksi kukaan nainen haluaisi tuollaisen kanssa päätyä yhteen? Kauppias, kaljuuntuva tai 53v, kaikki samantekevää, mutta valehteleva ukko heikolla itsetunnolla on no-no.
Hyvä, että Emma pysyy ikäisissään eikä ole setien höynäytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 30-v. nainen ja menisin mielelläni treffeille 53-vuotiaan kanssa jos olisi tyyppiäni ja juttu hänen kanssaan luistaisi.
Ai vaikka hän olis ensin esitellyt itsensä toisen miehen kuvilla? Minulle ainakin tollanen olis tosi creepy turnoff! Ei niinkään se ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka hän olis ensin esitellyt itsensä toisen miehen kuvilla? Minulle ainakin tollanen olis tosi creepy turnoff! Ei niinkään se ikä.
Tarkoitin että kun jutussa ollaan niin kauhistuneita siitä että 53-vuotias mies on niin vanha 33-vuotiaalle, niin minusta tuo ikäero ei ole mitenkään paha. Molemmat aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että kun jutussa ollaan niin kauhistuneita siitä että 53-vuotias mies on niin vanha 33-vuotiaalle, niin minusta tuo ikäero ei ole mitenkään paha. Molemmat aikuisia ihmisiä.
Ehkäpä tämä Emma ei halunnut 20 vuoden ikäeroa. Olisiko nainen nyt mielestäsi ollut velvollinen pariutumaan sen yli viiskymppisen valehtelevan miehen kanssa?
Pahaa on se, että se kalju kauppias ei ollut oma itsensä vaan leikki mallipojua.
Ai nytkö 20 v ikäero onkin ihan normisettiä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005417440.html
Nuoren ( 33-vuotias nuori?) Emman netti-ihastus olikin kaljuuntuva (PAHA?), 53-vuotias (PAHA?) kauppias (PAHA?) – sen jälkeen tapahtui jotain käsittämätöntä
Siis 33-vuotias nainen on nykyään nuori? 53-vuotias mies on ällövanha? Kaljuuntuminen on ällöä? Kauppias ammattina on huono?
Nainen rakastuu miehen sisimpään, mutta jättää pinnallisten asioiden takia. Sen sijaan tarinan onnellinen loppu on se, kun nainen saa komean miehen? Mies on jopa naisen tasoa selvästi korkeammalla.
Kuka ulisija tämänkin aloituksen on kirjoittanut ja minkä takia. Aloittajan mielestä 33v nainwn on siis vanhemman puoleinen, joten 53v miejen on kelvattava, koska miehillehän ikävuodet eivät vaan kerry.
Nykyisillä elinkaarilla 33v on tosiaan melko nuori. 53v keski-ikäinen, ei mikään toinen jalka haudassa oleva vanhuw. Vaan eipä siinä ole mitään kummallista ettei 20v vanhempi, mahdollisesti omien vanhempien ikäluokkaa oleva ihminen parisuhdemielessä kiinnosta. Varsinkaan jos kusettaa ja valehtelee.
Kaffepulla kirjoitti:
Ihan totta, on kyllä outo tarina. Tuo nuori turkkilaismies on sitä paitsi musta ihan liian nuori ja hyvännäköinen tuolle tavallisen näköiselle naiselle, jotenkin tulee tunne, että onpa aika epäsuhtainen pari.
Wtf. 35-vuotias mies on liian nuori 33-vuotiaalle naiselle? 😂😂😂😂 Tuskin.
Olen joutunut Emman tapaan huijatuksi. Valitettavasti ei ollut mitään kuvaa, joten ei tullut pelastavaa nuorta prinssiä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren Emma neidin on hyvä varautua etteivät varmaan tule elämään tämän komean prinssin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. Tuppaavat nämä nykypäivän rinssit olemaan vähän erilaisia kun disney saduissa.
Aivan. Parempi mahdollisuus onneen kun olisi ottanut huijaripaapan?
Setämiehet vie naiset.