Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikinirajan sokerointi lahjaksi naisystävälle

Vierailija
21.10.2017 |

Naisystäväni on hyvin älykäs mutta jostain syystä ei ole osoittanut kiinnostusta puutarhansa hoitoa kohtaan. Hänellä on hyvä itsetunto ja ei ole herkästi loukkaantuvaa tyyppiä. Mietityttää kuitenkin että voiko tuollanen intiimialueen hoito mennä lahjana yli?

M44

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ikinä menis. Osta vaikka hierontalahjakortti.

En ostais omalla rahalla enkä käyttäis lahjakorttia jossain kosmetologin paljastelussa. Gyne on tarpeeksi ikävää.

Vierailija
2/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ap itse ensin sokeroisi alapäänsä, näyttäisi mallia? Ei sitten saa vinkua kivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Yrität pakottaa hänet toimimaan haluamallasi tavalla. Kannattaa mieluummin avata suunsa ja keskustella asiasta. Lahjan kuuluisi ilahduttaa.

Vierailija
4/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Yrität pakottaa hänet toimimaan haluamallasi tavalla. Kannattaa mieluummin avata suunsa ja keskustella asiasta. Lahjan kuuluisi ilahduttaa.

Kuule ihan samaan kategoriaan kuuluu mielestäni että minulta on mennyt vaatekaapin sisältö uusiksi. Miehetkö nyt sitten eivät voisi vaatia mitään?

Ap

Vierailija
5/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan samaan kategoriaan kuuluu mielestäni että minulta on mennyt vaatekaapin sisältö uusiksi. Miehetkö nyt sitten eivät voisi vaatia mitään?

Ap

Ootteko kauan ollu yhdessä? Kyllä sitä vaatekaapin sisällön on syytäkin mennä uusiksi, jos suhde on kestänyt vuosia.

Jos toisen pusikko häiritsee, niin sitten siitä voi mainita asiallisesti. Tuollainen piilov*ttuilulahja on tosi huono idea.

Vierailija
6/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä hyvin älykäs nainen on sinun kanssasi?

Vierailija
7/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista lahjaa voi antaa, ellei sitä ole nimenomaisesti toivottu. 

Jokainen päättää aivan itse alapäästään. 

Vierailija
8/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten älykkyys ja karvojen ajelu toisiinsa liittyvät? 

Jos naisesti oikeasti on älykäs, niin taidat olla ex-miesystävä pikapuolin. Niin typerä aloitus...

Vierailija
9/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kosmetologin lahjakortti jonka hän voi käyttää haluamallaan tavalla. Voi valita kasvohoidon tai vaikka sen sokeroinnin.

Vierailija
10/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta tuo olisi hyvä lahja. Sokerointi ok aika kallita ja on vain mukavaa jos mies osallistuu kustannuksiin. Mutta tiedäthän että bikinirajojen- ja brasilialainen sokerointi ovat eri asioita? Itse ostaisin hänelle suoraa brasilialaisen

Vierailija
11/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse käynyt sokeroinnissa?

Vierailija
12/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten älykkyys ja karvojen ajelu toisiinsa liittyvät? 

Jos naisesti oikeasti on älykäs, niin taidat olla ex-miesystävä pikapuolin. Niin typerä aloitus...

Luulisi että älykäs nainen ymmärtäisi ihan itse pitää itsensä mahdollisimman haluttavana ja siten lisätä omaakin nautintoaan. Asiasta on kyllä mainittu. Ajattelin jos sitten suoremmalla teolla saisi homman hoidettua.

Ap

Vierailija
13/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostusta puutarhan hoitoa kohtaan? Oletko Ilkka Kanerva? Elina ei pidä huolta puutarhastaan, kuten Tuksu teki? Lähetä sille tekstari.

Vierailija
14/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä jos on eli vaan miesystävä niin olen huomannut,että nämä tapailumiehet vaatii naista puskattomaksi,eli siinä mielessä ihan normi lahja miesystävältä.Aikoinaan ollessani ihan vakavassa parisuhteessa(naimisissa)Silloinen mieheni ei vaatinut mitään tuollaista.Kelpasin sellaisena kun olen.

Vierailija
15/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle naisystävälle oikein lahjoittelet noita bikinialueen sokerointikortteja,ettet ole sama mies joka minulle ehdottelee?

Vierailija
16/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ostaisi minulle moisen lahjan, ostaisin hänelle jonkun karvojen laseroinnin.

Pidätkö oman konehuoneen siistinä, vai onko sinulla nappi peruukissa? Katsos, lisää myös omaa nautintoa kun vähän trimmaa niitä karvoja.

Vierailija
17/17 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tajua, että nainen hoitaa jo nyt bikinirajaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi