Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos siivooja on siivoamassa juuri työpaikkasi pukuhuonetta kehtaatko mennä samaan aikaan sinne vaihtamaan vaatteita?

Vierailija
20.10.2017 |

Mulle kävi tänään näin. Olin siivoamassa juuri työpaikallani miesten pukuhuonetta. Sitten sinne pölähti yhtäkkiä nuori miestyöntekijä, moikkas ja tuosta noin vaan rupes vaihtamaan vaatteita mun silmien edessä. 😳

En viittinyt jäädä siihen sitten pidemmäksi aikaa pällistelemään, mutta sivusilmällä huomasin mennessäni että ilman paitaa hänellä oli aika hyvän näköinen kroppa. 🤗

Jännä vaan, että miten rohkeesti tääkin tyyppi rupes vaihtamaan vaatteita siinä mun silmien edessä vaikka näki että olin siinä. 😁

Onko muita yhtä rohkeita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan rohkeaa.

Vierailija
2/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ollut aikaa odotella poistumistasi ennen työvuoron alkua. Ehkä kiireen huurussa vaihtoi, vaikka olit samassa tilassa.

Voin vaihtaa työvaatteet samassa tilassa, jos siivoaja tms. on nainen, mutta en miesten ollessa samassa tilassa. Paitsi aviomieheni läsnäollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos siivoaa sellaisia tiloja, siivooja on eräänlainen statisti. Oletan siivoojan keskittyvän työhönsä, oli mies tai nainen.

T. Nainen

Vierailija
4/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa pukuhuoneessa ei ollut tilaa jouduimme semmoiseen kun oli ovi auki koko ajan, välillä ryntäili ihmisiä jotka pyytelivät anteeksi.

Vierailija
5/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en hyväksyisi jos pukuhuonetta siivoilisi työajalla mies.

Vierailija
6/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uimahalleilla siivoojat pyörivät pukeutumis- ja suihkutiloissa koko ajan. Jos ujostelisit heitä, niin et pääsisi ikinä altaaseen.

Vierailija
7/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni siivoojan ei kuulu pällistellä työtehtäviensä aikana, jos jonkun on pakko vaihtaa vaatteensa siivojan läsnä ollessa. Voi vain kuvitella, mikä haloo nousisi, jos sukupuoliroolit olisivat toisinpäin.

Vierailija
8/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin vaihdoin vaatteet viimeksikin vaikka olis siivoaja (mies) pukuhuoneessa, pukuhuone on niin iso että.sen siivoamiseen menee pitkä aika, enkä voi jäädä odottelemaan.

Nainen siis olen

Vierailija
9/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja kuuluu kalustoon. Kuuluu tervehtiä kohteliaasti, mutta muuten ihan sama. 

10/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, en minä voi myöhästyä töistä sen takia että siivooja pyörii pukuhuoneessa. Toki meillä siivooja kuuluu samaan henkilökuntaan muutenkin joten aika usein ollaan jopa vaihtamassa vaatteitamme samaan aikaan

Vierailija
11/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskallan riisua, ei haittaa ja se on vaan siivooja. Itsekin oon tehnyt tolleen.

T:nainen

Vierailija
12/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en hyväksyisi jos pukuhuonetta siivoilisi työajalla mies.

Saattaa olla että työnantajasi ei hyväksy työajalla edes pukuhuoneeseen menemistä. Mietippä sitä jos avaudut aiheesta isolle pomolle.

Vierailija
13/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni siivoojan ei kuulu pällistellä työtehtäviensä aikana, jos jonkun on pakko vaihtaa vaatteensa siivojan läsnä ollessa. Voi vain kuvitella, mikä haloo nousisi, jos sukupuoliroolit olisivat toisinpäin.

Just näin. Se lähinnä ärsyttää, jos joku menee suihkuun samaan aikaan, kun olisin pessyt sen. Ei siinä pällistelemään jäädä.

T.Toinen siivooja

Vierailija
14/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkinen työyhteisö on niin pieni ja rento että kyllä. Ja jos olisin virallisemmassa työpaikassa kuin nyt niin vaihtaisin jos olisi kiire.

Vierailija
15/15 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Mun työssä ei ole pukuhuoneita vaan vaatteet vaihdetaan siinä missä sopii ja missä ei ole kovin märkää tai muuten sottaista. Työkaverina voi olla komea nuorimies tai eläkeikäinen täti-ihminen tai kaikkea siltä väliltä. Itselläni on yleensä leggarit ja tpaita, ettei tarvitse alusvaatteissa esiintyä, mutta kyllä ne miekkoset aika usein, varsinkin kesällä, tulee nähtyä pelkät bokserit jalassa.