Ihastunut työkaveriin
Ainakin muutaman viikkoa sitten hän oli vielä sinkku. Mietin että mitä voin menettää ja mitä voin voittaa. Tuon henkilön kanssa olen ainakin loppukevääseen asti suht tiiviisti tekemisissä. Kahdenkesken emme tosin ole, vaan aina muita työkavereita paikalla myös. Uskon että kanssakäyminen menisi hyvin vaivaannuttavaksi jos pyytäisin kyseistä miestä kaljalle tms ja hän ei olisikaan kiinnostunut. Olen ujo enkä osaa flirttailla, joten sitäkään ei kannata ehdottaa. Olen itse vähän päälle kolmekymppinen ja veikkaan tuon miehen iäksi jotain samanlaista.
Hyvä av raati, pelastakaa neito hädästä!
Kommentit (11)
Hmm, ehkä parempi unohtaa vaan koko mies :/
Juttele ja tutustu ihan vaan (työ)kaveripohjalta ensin ja katso mihin suuntaan asiat lähtevät etenemään?
Ehdottomasti tuo että ihan reippaasti ja omana itsenäsi menet luokse ja juttelet, kuten kenelle tahansa työkaverille. Kai sinä ihmisille saat jutella?
Kysy se Facessa kaveriksi ja siellä laita viesti? Taas ihan mielenkiinnosta sitä kohtaan, jos vastailee niin pyydä sitten johonkin.
Tai Facebook ei onnistu niin pyydä sen numero töissä. Jos muut ympärillä olevat ihmiset ovat este (mitä se ei saisi olla kun puhutaan sinun yksityisestä elämästä) niin kävele sen ihmisen luo paikassa jossa olette kahden.
Onnea matkaan!
Voit pyytää "kaljalle" tms. aivan hyvin. Ei se ole noloa. Rohkeasti vaan.
Sanotaan näin, että tasa-arvoa kannattavana miehenä minua tympäisee se, että naiset jättäytyvät viettelemisen objekteiksi näissä tutustumiskuvioissa. Ole ylpeästi moderni nainen ja tee lähesty henkilöä, jonka itse haluat.
Minä myös. Hitsi kun en tiedä onko hän kiinnostunut. Höpötellään niitä näitä ja mukana välillä flirttiäkin, mutta aloitteen tekeminen ainakin itelle kovin vaikeeta.
Oletko miettinyt, mitä sitten, jos teet aloitteen ja saatkin pakit? Jos se ei ole iso juttu itselle, niin siitä vaan aloitetta tekemään. Sanot olevasi ujo, etkä osaa flirttailla. No huomaako tai huomioiko ihastuksesi sinua mitenkään tai kohtaako ehkä katseet? Jos tuntuu, ettei vahingossakaan edes katsele sinua niin en ehkä menisi riskeeraamaan. Miehethän eivät voi sille mitään, että katselevat miellyttäviksi kokemiaan naisia. Joskus saattavat katsella, vaikkeivät haluakaan mitään.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista!
En ole varma katseleeko hän minua. Työmme vuoksi tietysti joudumme olemaan kontaktissa jne. Jotenkin itse viimeiseen asti pelkään paljastuvani enkä uskalla viestittää kiinnostustani mitenkään.
Voi iih odotan jo nyt kuin kuuta nousevaa tiistaita, jolloin näen hänet seuraavan kerran :D
Help me!