Miksi lapsettomat viihtyvät vauva.fi sivustoilla
Miksi lapsettomat viihtyvät niin hyvin vauva.fi sivustoilla? Eivätkö he tiedä ettei lapsia tilata netistä? Lapsettomilla tuntuu olevan myös mielipide kaikkeen lapsia koskevaan. Sen lisäksi heillä tuntuu olevan aikaa roikkua näillä sivustoilla enemmän kuin perheellisillä.
Kommentit (24)
Halutaan tirkistellä perheellisiä ilman ihmiskontaktia.
Kerropa joku toinen keskustelupalsta, missä keskustelu käy samaan tyyliin kuin täällä? Ei mua kiinnosta odottaa viikkoa, vastaako joku viestiini vai ei.
Minäkään en lue muuta kuin tätä palstaa, täällähän on nykyään kaikki, Enbuske-Veitolatkin ottaa nykyään kysymykset haastatteluihin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsettomat viihtyvät niin hyvin vauva.fi sivustoilla? Eivätkö he tiedä ettei lapsia tilata netistä? Lapsettomilla tuntuu olevan myös mielipide kaikkeen lapsia koskevaan. Sen lisäksi heillä tuntuu olevan aikaa roikkua näillä sivustoilla enemmän kuin perheellisillä.
Miksi sinä olet kiinnostunut ihmisistä?
Tämä on Suomen suurin keskustelupalsta ja täällä on kaikenlaisia aiheita. En juuri koskaan lue vauva-tai lapsiaiheisia aloituksia.
Perheelliset tuntuvat myös tietävän sinkkujen asiat.
Olen ollut tällä palstalla enemmän tai vähemmän vauvapalstan ensi rääkäisystä asti, yli 18-vuotta.
Seksi-osiossa on ihan tasokasta keskustelua aiheesta verrattuna johonkin Suoli24 pervojen kokoontumisajoihin.
Välillä teen syrjähypyn AV:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa joku toinen keskustelupalsta, missä keskustelu käy samaan tyyliin kuin täällä? Ei mua kiinnosta odottaa viikkoa, vastaako joku viestiini vai ei.
Sinulla ei ilmeisesti ole omaa elämää kun roikut täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Halutaan tirkistellä perheellisiä ilman ihmiskontaktia.
Hyväksyttävä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä hetkellä kun roikun täällä minulla ei todellakaan ole muuta elämää, mikä vaatisi aktiivista läsnäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä omaa elämää ei olisi lainkaan, niin olisi varmaan aikaa odotella vaikka viikko yhtä vastausta aiheeseen josta haluaa keskustella...
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Roikun vain tällä Aihe vapaa palstalla, jossa ei pääasia ole puhua lapsista.
Tämä
Lisäksi netin vilkkaimmat keskustelut Salkkareista ja Maripetri-ensitreffeistä.
Miksi lapsellisia kiinnostaa, hiertää, pelottaa, ahdistaa lapsettomat ihmiset?
No, täällä AV-puolella ei ole kamalasti lapsi- tai vauvajuttuja vaan ihan tavallista keskustelua. Parempi kuin Suoli24, joka on nykyään ihme hörhöjen ja ulisijapoikien (ihmissuhde- ja sinkkukeskusteluissa, otaksun että niiden tyyppien keski-ikä on jotain 19 vuotta) valtaama. Ei siellä ole viihtynyt vuosiin (tsekatkaa sieltä vaikkapa työttömyyttä käsittelevä osio - joku vuosia jaksanut häirikkö postaa joka helvetin keskusteluun jotain löylykauhan työntämisestä perseeseen. KIRJAIMELLISESTI. Eikä sitä tyyppiä saada poistettua/bannattua mitenkään.)
Täällä keskustelu on nopeampaa ja viihdyttävämpää, ja aiheita löytyy vaikka mistä. Itse skippaan ihan kaikki vauva- ja lapsikeskustelut kun ne eivät kiinnosta. Samalla tavalla skippaan muutkin keskustelut, jotka eivät kiinnosta minua.
Aihe vapaa, ei liity mitenkään lapsiin. Idean tänne sain tulla keskustelemaan kun muutaman kerran jossain tv-ohjelmassa mainittiin tämä palsta. Joten uteliaisuuttaan tulin ja jäin koukkuun.
Miksi täällä on muita kuin vauvojen vanhempia, kun tämä on kerran VAUVA-palsta!!! Ei mikään TEINI-palsta tai KAKARAT-LENSIVÄT-JO-PESÄSTÄ-palsta!!!
Hyvä kysymys! Yleensä aiheesta kuin aiheesta oleva keskustelu johtaa Vauva-palstalle.
Hyviä tai edes siedettäviä keskustelupalstoja ei juuri ole
Voisi tietysti kysyä, että eikö vauvoissa riitä pähkäiltävää, kun täällä vatvotaan asioita joilla ei ole mitään tekemistä ihmisen lisääntymisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä itse? :D:D
Roikun vain tällä Aihe vapaa palstalla, jossa ei pääasia ole puhua lapsista.