Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tyytyväinen työyhteisööni, silti en halua/ehdi/jaksa viettää yhtään vapaa-aikaani työkavereiden kanssa.

Vierailija
20.10.2017 |

Mulla paljon meneillään vapaa-aikana ja työ on vain työtä, jota teen rahoittaakseni kaiken tarpeellisen elämässäni. Minulla on kivat työkaverit, hyvä esimies, työilmapiiri on hyvä, mutta en osallistu oikeastaan mihinkään työajan ulkopuoliseen toimintaan. Se ei ole minkäänlainen mielenosoitus minulta vaan yksinkertaisesti kiinnostukseni viettää vapaa-aikaa on ihan muualla kuin viettää sitä työporukalla. Lisäksi kun työ on hyvin ihmisläheistä ja usein kiireistäkin, niin haluan olla mahdollisimman paljon vain perheeni kanssa tai jopa yksikseni. Tarvitsen hiljaisuutta ja vaan olemista, uuvun liialliseen seuraelämään. Joten jos koet että olen juuri sinun vetäytyvä, kaikesta kivasta työpaikan vapaa-ajalla tapahtuvasta pois jäävä, niin älä pahastu, kyse ei ole kuin siitä että teen niin kuin itsestäni parhaalta tuntuu. Silti välitän teistä ja teen yhteistyötä töissä kanssanne. Sen pitäisi riittää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon pitäisi olla mikään ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla