Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja perhe valehtelijan kanssa. Miten olette selvinneet/luovineet tilanteessa?

Vierailija
20.10.2017 |

Patologinen valehtelu siis kyseessä. Asioiden oikea laita tai paremminkin luonne paljastui klassisesti vasta sitten, kun oli jo lapsi eli sitä kautta ns. pallo jalassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patologinen valehtelu siis kyseessä. Asioiden oikea laita tai paremminkin luonne paljastui klassisesti vasta sitten, kun oli jo lapsi eli sitä kautta ns. pallo jalassa.

Kerro enemmän.

Vierailija
2/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi ole eron este.Nyt sä valehtelet itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovinut tilanteet siten että olen tutustunut puolisoineen ennen lasten hankkimista.

Vierailija
4/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se selvisi niin hitaasti. Tapailin yhtä tuollaista ja se selvisi jo ihan alusta asti. Lopetin jotain kolmansiin treffeihin. Ihan kummallinen, kun valehteli koko ajan.

Vierailija
5/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä valehtelevat?

Vierailija
6/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä se selvisi niin hitaasti. Tapailin yhtä tuollaista ja se selvisi jo ihan alusta asti. Lopetin jotain kolmansiin treffeihin. Ihan kummallinen, kun valehteli koko ajan.

Ehkä koska tämä ei valehdellut elämästään siis työstään yms. mitään.

Nykyään usein sanoo typeriä turhia valheita joissa ei ole mitään hyötyperää edes. Vaikka että on ollut jossain tietyssä paikassa, todellisuudessa ei ole ollut.

Tietääkseni ei liity mihinkään pettämiseen, peittääkseen ei tarvitse puhua hölmöjä valheita.

Näitä on alkanut olla niin paljon, että tullut epätodellinen olo vähän kaikesta suhteessamme, ovatko tunteetkaan sitten aitoja yms. ajatuksia tullut mieleen.

Ap

Vierailija
7/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Mun mies on onneks just saunassa ja puhelin pöydällä.. Lier lier..

Vierailija
8/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valehtelen sumeilematta ihmisille, joiden tiedän valehdelleen mulle. Esim on jäänyt kiinni rysän päältä. Miksi kunnioittaisin toista, jos hänkään ei mua. Toinen kohde on raivohullut. Niille ei vaan uskalla aina myöntää totuutta. Mitään tarinoita en ole koskaan sepitellyt.

Vierailija
9/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen valehtelijaksi leimaaminen on oiva keino koittaa sälyttää omat tekoset toisen piikkiin. Valheella vaan on monesti lyhyet jäljet.

Vierailija
10/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valehteleeko se pelkästään mitättömistä pikkuasioista, ja on muuten ihan ok? Jos ei niistä pikkuvaleista ole mitään haittaa, niin anna valehdella. Jos taas isommat asiat on kyseessä, asiahan on ihan selvä, eron paikka.

Vierailija
11/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen perhetausta ja kasvatus valehtelijalla on? Lapset voivat alkaa valehtelemaan välttääkseen ei rakentavia rangaistuksia. Ehkä hän reagoi siten saarnauhkaisiin tilanteisiin, miten hän on oppinut lapsesta lähtien.

Vierailija
12/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän on valehdellut ja ennen kaikkea, miten olet näyttänyt toteen hänen valehdelleen? Nämä ovat kysymyksiä, joihin emme tietenkään saa vastauksia.. ;)

Vierailija
13/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olet itse epäluotettava.

Vierailija
14/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän sanoo olleensa vaikka maanantaina jossain vaikka olikin tiistaina? Ohhoh. Kylläpäs olikin kauhea valhe. Vai olisko kuitenkin muisti mikä tökkii. Tai jos sanoo menevänsä huomenna johonkin, mutta päättääkin mennä ylihuomenna, niin maailmanloppu ja valehtelua! Tarkastuta pääs!

Vierailija
15/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu : ero.

Vierailija
16/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Ainoastaan kumppanin on hyvä tietää, missä sä milloinkin olet.

Vierailija
17/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolahtanut.

Vierailija
18/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele vähemmän, niin et epäile muita niin paljon.

Vierailija
19/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä koska tämä ei valehdellut elämästään siis työstään yms. mitään.

Nykyään usein sanoo typeriä turhia valheita joissa ei ole mitään hyötyperää edes. Vaikka että on ollut jossain tietyssä paikassa, todellisuudessa ei ole ollut.

Tietääkseni ei liity mihinkään pettämiseen, peittääkseen ei tarvitse puhua hölmöjä valheita.

Näitä on alkanut olla niin paljon, että tullut epätodellinen olo vähän kaikesta suhteessamme, ovatko tunteetkaan sitten aitoja yms. ajatuksia tullut mieleen.

Ap

Mun mies on ihan samanlainen. Hirveää kun ei voi luottaa yhtään. Toisaalta hän on itse sanonut, että yrittää olla valehtelematta. Kuinka pitkään olet ollut hänen kanssaan yhdessä ja aiotko lähteä? Voi kunpa voisin kirjoitella enemmän jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, vaikka nimettömänä sähköpostilla :(

Vierailija
20/27 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys ei todellisuudessa olekaan puolisostasi, niin hoidata pääs kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi