Laihtuminen, miehen suhtautuminen, kokemuksia
Kertokaa te jotka olette onnistuneet laihduttamaan hoikaksi, onko miehenne/poikaystävänne suhtautuminen teihin muuttunut? Entä onko laihtuminen vaikuttanut millään tapaa parisuhteeseenne? Kertokaa pituus ja lähtö ja loppupaino. Eniten kiinostaisi niitten kokemukset jotka ovat laihduttaneet pikkuisen pyöreästä melkeen alipainon rajoille.
Kommentit (9)
Alkupaino 65 kg, nyt 60 kg, pituus 166 cm. Mies kysyi saunassa, että olenko laihtunut. Vastasin, että vähän ja mies tuumasi ok. Tämän enempää ei asiasta ole seurannut meillä.
168 cm. Kun olin 65 kg mies haukkui rumaksi ja läskiksi. Nyt olen 60 kg. Mies on kerran kommentoinut, että näytän hoikemmalta. Kannustaa laihduttamaan lisää ja kysyy välillä, että miksi taas syön esim iltapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkupaino 65 kg, nyt 60 kg, pituus 166 cm. Mies kysyi saunassa, että olenko laihtunut. Vastasin, että vähän ja mies tuumasi ok. Tämän enempää ei asiasta ole seurannut meillä.
Aika hassua, meillä on samat lukemat!
Mä olen 158 cm, enkä ole nyt laiha, mutta aikoinaan, kun laihdutin 75 kilosta 50 kiloon, meidän parisuhde oli mahtava. Ei sen takia etteikö mieheni jostain kumman syystä haluaisi mua myös läskinä, vaan sen takia, koska mä piristyin, tykkäsin itsestäni, halusin seksiä paljon enemmän, olin iloisempi jne.
Energiaa riitti tosiaan vaikka ja mihin ja miehestä oli kuulemma ihanaa nähdä jatkuvasti hymy mun huulilla.
Eli meidän parisuhteessa mun laihtuminen on aina ollut positiivinen juttu.
Joo, joskus mies sano lapsen nakoseks ku mul oli niin pienet rinnat yms. Mut kyl se tykkas, seka pyoreempana etta hoikempana. hoikkana tykkasvahemmanemman, tuli myos kateellisemmaksi.
Joskus olin 161 cm, 86 kg, ehka enitetyehkan ku olin sellanen 161cm ja yli 60 kg ja lihaksikas ja vahan pyorea.. ku olin 53 kg sanoi, etta mul on anoreksia eika tykanny.
Laihdutin 15kg, ei vaikuttanut mitenkään mihinkään. Tai no, seksiä on oikeastaan vain vähemmän kuin ennen, mutta paino ei vaikuta asiaan ilmeisesti yhtään mitään, vaan ihan muut asiat. Miehen suhtautuminen ei ole muuttunut mihinkään millään tavalla ja ei ole kommentoinut asiaa itse mitenkään. Kysyttäessä sanoo, että rakastaa yhtä paljon painoin minkä verran tahansa, pääasia on se, että jos olen nyt terveempi.
Mies sanoi, että hänelle tulee pedarifiilis ja pelkäsi satuttavansa kun pienenin niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että hänelle tulee pedarifiilis ja pelkäsi satuttavansa kun pienenin niin paljon.
Mitä helvettiä :D
Minä olen laihtunut normaalin ylärajalta alarajalle. Ja seksiä ei nykyään ole ja mies valittaa, että tissit pieneni (vaikka ihan kunnolliset ne vieläkin on).