Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen isompi kuin mieheni. Hirveä epävarmuus tämän takia. :(

Vierailija
20.10.2017 |

Olen miestäni hieman lyhyempi, mutta painan enemmän. Mies on hoikahko ja minä runsaamman puoleinen. Miehen entiset puolisot ovat olleet hoikkia ja luulen, että mies tykkäisi jos minäkin olisin vaikka 10 kiloa pienempi. Koskaan mies ei kumminkaan ole maininnut painostani mitään. Antaa enimmäkseen kehuja. Silti epävarmuuteni on valtava. Mitä voisin tehdä? Olen 31 vuotias ja mieheni melkein neljänkympin paikkeilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen kuulukaan olla laiha. Jotkut näyttävät hoikkana hyvältä, mutta naisellinen pyöreys on epositiivinen asia. Ja nykyäänhän niitä muotoja osataan taas arvostaa.

Vierailija
2/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin mies on valinnut olla sun kanssa koostasi huolimatta, joten ihan on miehen oma vika, jos miettii kuitenkin ettei kelpaa. Ja sä voit joko hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet tai laihdutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Te sentään olette yhdessä ja miehesi on sut valinnut :) Itse olen vähän ylipainoinen ja ihastukseni hyväkroppainen. Flirttailee kyllä, mutta kamala epävarmuus itsellä. Harmittaa kun on näin huono itsetunto. Tekisi mieli vaan antaa palaa, painautua häntä vasten ja jäädä siihen ;)

Vierailija
4/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo epävarmuus poistu ennen kuin laihdutat. Kyllä miehen kuuluu olla naista isompi. 

Vierailija
5/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on sekä lyhyempi että parikymmentä kiloa kevyempi kuin minä.

Eipä siinä muu auta kuin tehdä itselleen selväksi se, että tämän miehen kanssa haluan kuitenkin olla, ja hän haluaa olla minun kanssani. Hän ei kait valinnut sinua ämpäri päässä, joten jos kokosi todella häiritsisi, hän olisi osannut paeta. 

Puhu kokoasiasta niin kuin se olisi normaali asia, vaikka sinusta ei siltä vielä tuntuisi. Esimerkiksi "ääh, mun vyö on hukassa, mutta enhän mä voi sultakaan lainata" tms.  Se auttaa huomaamaan, että kyseessä ei ole mikään iso juttu. Eli fake it until you make it. Jossain vaiheessa huomaat, että kun olet käyttäytynyt ja puhunut kuin kyseessä on aivan luonnollinen juttu, olet myös sisäistänyt että asia on näin.

Sillä niin todellakin on. Ei maailmassa niin paljon hyviä miehiä ole, että tuollaiseen olisi varaa hirttäytyä. Pidemmän päälle parisuhteen hyvinvoinnille ovat tärkeämpiä aivan muut asiat, kuten se että hyväksyy itsensä ja kumppaninsa sellaisena kuin on. Terveyden takia voit ehkä haluta joskus rempata elämäntapaasi, mutta itseinho tai halu kelvata eivät ole hyviä motivaatiolähteitä.

Vierailija
6/6 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo epävarmuus poistu ennen kuin laihdutat. Kyllä miehen kuuluu olla naista isompi. 

Minä ainakin tykkään, jos nainen on mua isompi ja vahvempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi