Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion ryypätä tänään

Vierailija
20.10.2017 |

Lapsi pääsi kaverille yökylään. Paska fiilis monessa asiasta joten ryyppään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on alakuloinen, niin ryyppäämällä saa saa alakulon kääntymään masennuksen puolelle ainakin pariksi päiväksi. Joten mikä ettei. Itse juon (kohtuudella) silloin kun on kivaa, en koskaan silloin kun ei ole.

Vierailija
22/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, voin vain kuvitella tuskasi ( itse pelkään lapseni isän kuoltua aina vähän uuden onnen menetystä). Toivattavasti sinulla on ihmisiä joille uskoutua. Ja otan seuraksesi viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on alakuloinen, niin ryyppäämällä saa saa alakulon kääntymään masennuksen puolelle ainakin pariksi päiväksi. Joten mikä ettei. Itse juon (kohtuudella) silloin kun on kivaa, en koskaan silloin kun ei ole.

Totta tämäkin, jos on siihen taipumusta. Mut joskus se "kaikki" mitä kukin kantaa sisällään paisuu siihen pisteeseen ettei enää jaksa. Ajoittain silloin on ihan paikallaan napata pikkukänni. Jos koko ajan on liian rankkaa ja juo koko ajan... no mun ei varmaan tarvi selittää tätä loppuun asti?

Vierailija
24/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on voivotus, kenellä vaikerrus? Kenellä torat, kenellä valitus? Kenellä haavat ilman syytä? Kenellä sameat silmät? Niillä, jotka viinin ääressä viipyvät, jotka tulevat makujuomaa maistelemaan. Älä katsele viiniä, kuinka se punoittaa, kuinka se maljassa hohtaa ja helposti valahtaa alas. Lopulta se puree kuin käärme ja pistää kuin myrkkylisko. Silmäsi outoja näkevät, ja sydämesi haastelee sekavia. Sinusta on kuin makaisit keskellä merta, on kuin maston huipussa makaisit. "Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."

Sananlaskut 23:29‭-‬35

Vierailija
25/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap sulla on paska fiilis? Haluatko kertoa siitä?

t. kaljaa kanssa

Mies sairaana. Lääkärit ei löydä syytä. Yhden miehen olen jo joutunut hautaamaan ja tänä vuonna alkanut nykyisen miehen sairastelut. Pelottaa tulevaisuus.

Voi kamala, voimia sinulle. Toivottavasti löydät jostain edes iloa, muualtakin kuin alkoholista. Todella rankkaa, varsinkin kun sinulla jo yksi menetys taustalla. Tunteet nousevat varmasti pintaan.. 

Tyhmiä kliseitä, tiedän, mutta on vaikeaa tuoda julki muuten sitä että kyynel silmässä luin vastauksesi.

t. yhdet surullesi

Tämä vielä vaikeampi tilanne kun on Kouluikäinen lapsi ja syytä ei millään löydy. Kiitos tsemppiä.

Jos haluat kertoa vielä, kuunnellaan kyllä! Onko miehesi vointi kovin huono? Toivottavasti ei. Vieläkö tutkimuksia jatketaan? Jos meinaavat luovuttaa, vedä tänään sellaiset voimakännit että jaksat vaatia lisää tutkimuksia! (en tosin tiedä onko moinen mahdollistakaan, omat juopumiset aiheuttaa täyden väh.2vrk lamaannuksen)

t. jo kolme alla!

Kunto vaihtelee. Käy töissä koska on yrittäjä sitten aina välillä joutuu sairaalaan. En yhtään tiedä miten tulen taloudellisesti ja muutenkin toimeen jos kuolee. Kokeita otettu vaikka kuinka paljon eikä syytä löydy.

:/

Tosi kurjaa. En ole lääkäri, mutta nyt voisi olla ihan hyvä aika ruveta vähentämään sitä työntekoa, ettei vaan käy sitä pahinta mahdollista sitten. Ymmärrän että firman pyörittäminen on kovaa duunia ja vaatii läsnäoloa ja sellaista, ettei se toimeentulo jää saamatta. Mutta tärkeämpää on kuitenkin se oma terveys. Sen kanssa ei saa leikkiä.  

Ja sinun on nyt tärkeää lakata pelkäämästä sitä pahinta. Kukaan ei (kai) kuitenkaan vielä ole sanonut että kyseessä on mitään hengenvaarallista? Sulla on ne omat kipeät muistot siellä jotka nyt nousee pintaan ja et pysty sen takia edes välttämättä käsittelemään tilannetta ihan "kaikella järjellä" kun tunteet ottaa vallan.

Miten ex-miehen kuoleman sait käsiteltyä? Saitko apua siihen? Jos et ole kunnolla saanut sitä käsitellyksi, se vainoaa nyt tässä tilanteessa paljon vahvempana sua kuin olisi sulle ja lapselle hyväksi.

t.neljäs menee täällä tyhjäksi

Vierailija
26/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryyppää tänään. Join eilen kossua ja häiriköin täällä. Sain 2 bannit tunnin sisään. Tänään vaan krapulan parantamista.

Nössö olet! Nyt äkkiä hakemaan pulloa kaupasta ja ryyppy päälle kunnolla.

Vierailija
27/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä annat minun sydämeeni suuremman ilon, kuin heillä on runsaasta viljasta ja viinistä. Rauhassa minä käyn levolle ja nukun, sillä sinä, Herra, yksin annat minun turvassa asua.

Psalmit 4:8‭-‬9

Vierailija
28/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap sulla on paska fiilis? Haluatko kertoa siitä?

t. kaljaa kanssa

Mies sairaana. Lääkärit ei löydä syytä. Yhden miehen olen jo joutunut hautaamaan ja tänä vuonna alkanut nykyisen miehen sairastelut. Pelottaa tulevaisuus.

Tyhmiä kliseitä, tiedän, mutta on vaikeaa tuoda julki muuten sitä että kyynel silmässä luin vastauksesi.

t. yhdet surullesi

Tämä vielä vaikeampi tilanne kun on Kouluikäinen lapsi ja syytä ei millään löydy. Kiitos tsemppiä.

Jos haluat kertoa vielä, kuunnellaan kyllä! Onko miehesi vointi kovin huono? Toivottavasti ei. Vieläkö tutkimuksia jatketaan? Jos meinaavat luovuttaa, vedä tänään sellaiset voimakännit että jaksat vaatia lisää tutkimuksia! (en tosin tiedä onko moinen mahdollistakaan, omat juopumiset aiheuttaa täyden väh.2vrk lamaannuksen)

t. jo kolme alla!

Kunto vaihtelee. Käy töissä koska on yrittäjä sitten aina välillä joutuu sairaalaan. En yhtään tiedä miten tulen taloudellisesti ja muutenkin toimeen jos kuolee. Kokeita otettu vaikka kuinka paljon eikä syytä löydy.

Miten ex-miehen kuoleman sait käsiteltyä? Saitko apua siihen?

t.neljäs menee täällä tyhjäksi

Ihan hyvin ap sai tuon käsitellyksi. Hän tutustui nykyiseen mieheensä netissä muutama viikko ennen ex-miehen kuolemaa. Sitten ex-miehen hautajaispäivän iltana muutti uuden miehen luo.

Tämä ei ole pahansuopaa panettelua, vaan ap on kertonut tarinansa täällä avoimesti useampaan kertaan.

löytyykö vielä linkki?

Vierailija
29/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tilanne paranee kännäämällä,60%?

Vierailija
30/30 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa linkkiä. Mutta monta vuotta hän käytti nikkiä "ammattivalittaja", sitä googlaamalla voi löytyä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme