Aion ryypätä tänään
Lapsi pääsi kaverille yökylään. Paska fiilis monessa asiasta joten ryyppään.
Kommentit (30)
Minä myös! Itse asiassa aloitin jo 😉
Kippis! 🍻
Vierailija kirjoitti:
Minä myös! Itse asiassa aloitin jo 😉
Kippis! 🍻
Niin aloitin minäkin. Ap
Miksi ap sulla on paska fiilis? Haluatko kertoa siitä?
t. kaljaa kanssa
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
Mies sairaana. Lääkärit ei löydä syytä. Yhden miehen olen jo joutunut hautaamaan ja tänä vuonna alkanut nykyisen miehen sairastelut. Pelottaa tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
Mies sairaana. Lääkärit ei löydä syytä. Yhden miehen olen jo joutunut hautaamaan ja tänä vuonna alkanut nykyisen miehen sairastelut. Pelottaa tulevaisuus.
Voi kamala, voimia sinulle. Toivottavasti löydät jostain edes iloa, muualtakin kuin alkoholista. Todella rankkaa, varsinkin kun sinulla jo yksi menetys taustalla. Tunteet nousevat varmasti pintaan..
Tyhmiä kliseitä, tiedän, mutta on vaikeaa tuoda julki muuten sitä että kyynel silmässä luin vastauksesi.
t. yhdet surullesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
Voi kamala, voimia sinulle. Toivottavasti löydät jostain edes iloa, muualtakin kuin alkoholista. Todella rankkaa, varsinkin kun sinulla jo yksi menetys taustalla. Tunteet nousevat varmasti pintaan..
Tyhmiä kliseitä, tiedän, mutta on vaikeaa tuoda julki muuten sitä että kyynel silmässä luin vastauksesi.
t. yhdet surullesi
Tämä vielä vaikeampi tilanne kun on Kouluikäinen lapsi ja syytä ei millään löydy. Kiitos tsemppiä.
Aloitin myös jo ja lisää menee. Viikko oli kaksijakoinen. Plussaa oli lapset jotka oli luonani syysloman. Niiden lähtö tuntuu aina yhtä paskalta. Työviikko flunssassa oli lievästi sanottuna perseestä. Nyt otan vakaasti ja harkiten koomaa lähentelevän kännin.
Vetäisin kanssasi surkuttelu-kännit mielelläni! Mutta mieheni on ollut antabuksella kuukauden verran ja selvistelen hänen tuekseen.
Toivottavasti saat nollattua pääkoppaasi ja saat huilia huoliltasi. Muista vetää vitamiinia ja sapuskaa nassuun ennen nukkumaanmenoa ja mehulasi sängyn viereen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
t. yhdet surullesi
Tämä vielä vaikeampi tilanne kun on Kouluikäinen lapsi ja syytä ei millään löydy. Kiitos tsemppiä.
Oletteko puhuneet lapselle tilanteesta? Voin sanoa omasta kokemuksesta että kannattaa ennemmin kertoa kuin yrittää suojella, meillä päätettiin että sairastumisesta ei kouluikäiselle kerrota kun emme, jälkeenpäin sanottuna, osanneet sitä käsitellä hänen kanssaan. Oireili sitten koulussakin jo ja se mitä olimme laittaneet varhaisen murrosiän piikkiin olikin pahaa oloa kotitilanteesta. Hän aisti että jotain oli pielessä ja kuuli varmaan sellaisia keskusteluja joita yritimme pitää kahdenkeskisinä.
Kun asiasta puhuttiin, poika toipui entiselleen kunnes melko pian alkoi oikeasti sitten se esimurkkuoireilu. :) Ja sen kyllä sitten erottikin siitä aiemmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
t. yhdet surullesi
Jos haluat kertoa vielä, kuunnellaan kyllä! Onko miehesi vointi kovin huono? Toivottavasti ei. Vieläkö tutkimuksia jatketaan? Jos meinaavat luovuttaa, vedä tänään sellaiset voimakännit että jaksat vaatia lisää tutkimuksia! (en tosin tiedä onko moinen mahdollistakaan, omat juopumiset aiheuttaa täyden väh.2vrk lamaannuksen)
t. jo kolme alla!
No, minä olen itse sairaana. Ja syytä ei tiedetä, mutta mistään ihan vähäisestä ei ole kyse, useat veriarvot ovat reippaasti viitearvojen ulkopuolella. Enkä minä edes voi ottaa alkoholia turrukkeeksi, kun maksa ei enää siedä sitä.
Pysytellään hengissä...
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen itse sairaana. Ja syytä ei tiedetä, mutta mistään ihan vähäisestä ei ole kyse, useat veriarvot ovat reippaasti viitearvojen ulkopuolella. Enkä minä edes voi ottaa alkoholia turrukkeeksi, kun maksa ei enää siedä sitä.
Pysytellään hengissä...
:(
Pysy vahvana, kyllä se syy selviää ja todennäköisempää on että sitä kyetään hoitamaan kun että ei pystyttäisi.
Minä kävin alkossa vähäisillä rahoillani, koska sain kolmeen työpaikkahakemukseeni kieltävän vastauksen. Tuntuu, että en jaksa enää. Ryyppään tänään ja huomenna jatkan kituuttamista. T.55 työtön, ikäloppu eukko.
En ryyppää tänään. Join eilen kossua ja häiriköin täällä. Sain 2 bannit tunnin sisään. Tänään vaan krapulan parantamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
t. yhdet surullesi
Jos haluat kertoa vielä, kuunnellaan kyllä! Onko miehesi vointi kovin huono? Toivottavasti ei. Vieläkö tutkimuksia jatketaan? Jos meinaavat luovuttaa, vedä tänään sellaiset voimakännit että jaksat vaatia lisää tutkimuksia! (en tosin tiedä onko moinen mahdollistakaan, omat juopumiset aiheuttaa täyden väh.2vrk lamaannuksen)
t. jo kolme alla!
Kunto vaihtelee. Käy töissä koska on yrittäjä sitten aina välillä joutuu sairaalaan. En yhtään tiedä miten tulen taloudellisesti ja muutenkin toimeen jos kuolee. Kokeita otettu vaikka kuinka paljon eikä syytä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
Kyllä juoppo aina syyt löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
Mä juon kerran maksimissaan kaksi vuodessa kun lapsi pois kotoa joten kovin juoppo en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kaljaa kanssa
Mä otan kun otan enkä tarvi siihen syytä. Pelkästään halun ottaa, muuten ei maistu jos ei hotsita.
Et ole ainoa, kippis!