Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä tarjoutui avuksi järjestämään isoja juhlia..kaikki ei kuitenkaan..

Vierailija
20.10.2017 |

Eli meillä oli isot juhlat ja ystävä tarjoutui avuksi tekemään ruokia ja laittamaan tarjoiluja esille. Juhlapäivänän aamuna kerkesimme tehdä ystäväni kanssa vielä viimeiset valmistelut ennen vieraiden tuloa. Mm. Voilepiä. Koska pöytien koristelut olivat vielä vähän vaille valmiita, niin kysyin ystävältä pärjääkö hän yksin keittiössä, jos menen laittamaan vielä pöytiä. Koska voileivät olivat ainostaan jäljellä, niin oletin, että ystäväni pärjää niiden teossa ( ja se oli hänellekin OK). No, koska tietysti luotin ystävääni ( hän on ennenkin auttanut) ja kaikki on mennyt nappiin, niin en sen koommin puuttunut enää asiaan. Menin ottamaan vieraita vastaan ja ystäväni laittoi sillä aikaa leivät pöytään esille. Kun sitten tuli tarjoilujen aika, niin huomasin, että kinkku oli juuston päällä. Vähän siinä häkellyin sitten. Itse olen tottunut aina tällaisissa isommissa tilaisuuksissa etikettiasioihin, joten näin ollen olin tottunut, että kinkku tulee ennen juustoa. En siis ole koskaan nähnyt missään, että juusto ei olisi ollut päällä. No, mietin hetken uskallanko sanoa siitä ystävälle hienotunteisesti ja sanoin. Ystävä ei tietenkään reagoinut siihen hyvin ja olin ehkä vähän hämmentynyt siitä, kuinka raskaasti hän sen otti. Kuulema ei halua olla enää tekemisissä kanssani. Mielestäni tuo meni vähä yli, että välit katkaisee.. Mitä teen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Leivät ei sitten ollutkaan raikkaita. Olisit vaan tehnyt kunnon voileipäkakkuja.

Vierailija
2/5 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mulle lähde siihen etikettiin jossa sanotaan että juusto tulee kinkun päälle? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitan juuston alle ja kinkun päälle.

Ookko nää ihan hölömö?!?

Vierailija
4/5 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sulla juhlissa kuitenkin se raikas paitapusero? Kukaan ei sitten huomannut tunkkasia voileipiä.

Vierailija
5/5 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieleen meni alusta asti. Etiketin mukaan kinkkua ja juustoa ei IKINÄ saa laittaa samalle leivälle. Eihän ne enää sitten ole raikkaita vaan tunkkaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän