Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ollut ylijäämätavaraa itseni ikäisille

Vierailija
20.10.2017 |

Olen nyt 25v.

Yläasteella sain kuulla miten olen ruma ja vaikka mitä. Sen jälkeen seurustelin hetken yhden tutun pojan kanssa joka kuitenkin vaihtoi minut toiseen heti kun oli mahdollisuus. Sitten myöhemmin deittailin yhtä toista, jaksoi katsella mua sen 2 viikkoa ja sitten selitti jotain epämääräistä tekosyytä.

Aikuisena, tai no 18 vuotta täytettyäni aloin käymään toisinaan baareissa. Kukaan itseni ikäinen ei ole tullut iskemään. Jos baarissa joku on tullut edes juttelemaan yhtään mitään, on se poikkeuksetta ollut sellainen 35-60v. Kavereiden kanssa baarissa ollessa pöytään on kyllä tullut istumaan komeita nuoria miehiä, mutta ne on tulleet juttelemaan niille mun kavereille.

Muutaman kerran kävin jossain nettitreffeillä jotka eivät johtaneet mihinkään.

Nykyisin olen parisuhteessa neljäkymppisen kanssa. Ollaan tunnettu pitkään ja tullaan hyvin toimeen, ikäeroa ei huomaa oikeastaan mitenkään. Sitten kun tuo nykyinen ukko haluaa meikäläisestä eroon niin täytyy katsella vaan sinne +40v osastolle.

Miten voi olla tälläinen ylijäämätavara itseni ikäisille? Olen normaalipainoinen, normipituinen ja "ihan tavallinen".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla nuorilla miehillä saattaa olla kovat kriteerit naiselle. Jotkut haluavat sellaisen Paratiisihotelli-tyylisen bimbon, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa ja sitä on kiva esitellä kavereille. Sitten kun tulee ikää lisää ja järki kasvaa päähän, niin halutaankin sellainen tavallinen normaali nainen, kun ei sellaisella pinnallisella bimbolla tee kunnollisessa suhteessa mitään. Niin se menee.

Vierailija
2/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla nuorilla miehillä saattaa olla kovat kriteerit naiselle. Jotkut haluavat sellaisen Paratiisihotelli-tyylisen bimbon, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa ja sitä on kiva esitellä kavereille. Sitten kun tulee ikää lisää ja järki kasvaa päähän, niin halutaankin sellainen tavallinen normaali nainen, kun ei sellaisella pinnallisella bimbolla tee kunnollisessa suhteessa mitään. Niin se menee.

Mutta eihän kaikki nuoret miehet tuollaisia voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ansaitset paremman miehen kuin uskotkaan. Valitset vaan itse!

Vierailija
5/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ikis?

Siltä kuulostaa.

Vierailija
6/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, mutta olen mies ja olen päässyt harrastamaan seksiä vain 15-20 vuotta vanhempien naisten kanssa. Seurustellut en ole ikinä.

Vierailija
7/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja tyyli ovat tärkeitä seksuaalisesti aktiivisimmille nuorille. Hiljaisemmat jäävät ilman, jos ulkonäkö, hiukset, pukeutuminen ja meikit miellytä ekstrovertteja.

Vierailija
8/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tästä, mutta toisaalta asiat on menneet ihan hyvin, koska en jaksaisi niitä itseni ikäisiä lapsellisia "miehiä" kuitenkaan. Ja aikuiset miehet on paljon komeampia. 

Vierailija
9/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ulkomaalainen, ne on saaneet kotikasvatuksen.

Vierailija
10/10 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ulkomaalainen, ne on saaneet kotikasvatuksen.

Ja käyneet koraanikoulun.