Torstai iltapäivän uimahallireissu
Terve!
Kävin tänään pitkästä aikaa uimahallissa. Siellä oli todella hiljaista näin torstai-iltapäivänä vaikka halli sijaitseekin keskeisellä paikalla suuressa kaupungissa. Alku reissu meni ihan normaalisti ja kävin altaassa ja saunassa muutaman kerran.
Viimeisen saunakäynnin jälkeen suihkussa ollessani viereeni ilmestyi kuin tyhjästä nuori siivoojaneito. Suihkutiloissa ei ollut muita kuin me kaksi ja siinä hän seisoi kuin peura ajovaloissa tuijottaen minun saippuaista varustustani. Tämä ei ole minulle sinällään uutta, koska kookas penikseni (23/16) kerää aina tilaisuuden tullen katseita.
Hetken hämmennyksen jälkeen kysyin neidolta että käykö miestenkin puolella naissiivooja? Hän ei kuitenkaan saanut suustaan ulos kuin pienen inahduksen. Minä kuitenkin tilannetajuisena miehenä kysyin varovasti "Tahdotko koskettaa sitä? Ei se pure vaikka voi nuorta neitoa pelottaakin". Vieläkään hän ei saanut sanaa suustaan mutta lähti lähestymään minua päättäväisin askelin. Kun hän saavutti minut ei epäröinnistä ollut enää jäljellä hiventäkään ja hän meni suoraan asiaan ottamalla sen osan peniksestäni suuhunsa minkä sai mahtumaan. Kauaa ei imuttelua kestänyt kun kookas elimeni oli täydessä juhlakunnossa.
Kysyin haluatko tuntea miltä se tuntuu sisälläsi? Neito nyöäkkäsi myöntävästi ja riisui oma aloitteisesti vaatteidensa alaosan ja siellä odottikin jo valuvan märkä hitusvinkula valmiina vastaanottamaan mahtavan penikseni. En aikaillut vaan käänsin hänet ympäri ja työnnyin takaa päin hänen todella kireään tavaraansa. Montaa vetoa siinä ei tarvittu kunnes neitokainen sai niin räjähtävän orgasmin että luulin hänen pyörtyvän.
Jatkoimme kuitenkin rakastelua vielä monissa eri asennoissa ja niin pitkään että neito oli aivan loppu. Loppuhuipennukseksi ammuina lastini takaapäin syvälle hänen sisäänsä ja hän lähes lyyhistyi maahan nautinnosta. Autoin hänet pystyyn ja sanoin että eiköhän ole aika jatkaa töitä ;) Hän vielä kiitteli minua tuhannesti ja minä sanoin että eipä kestä ja taidanpa alkaa käymään uimahallissa useammin koska oli niin mukavaa ;)
Sellainen iltapäivä minulla!
M57
Kommentit (8)
Jotenkin tuntuu siltä, että tässä oli mukana ripaus fantasiaa... :)
Uskomatonta että noin voisi tapahtua. En silti epäile etteikö tämä voisi olla totta, koska niin uskottavasti kirjoitettu!
Jos me vähän karsittais tästä tonne totuuden puolelle, niin taitaa olla höyrysaunassa nähty varjo ja 15/4. Iän uskon.
Fantasioille tarvis näköjään oman osaston.
Vain täysmulkku kirjoittelee tällaista. Voi vit.u mikä tarina. Poika saanut käsiinsä 70-luvun Kallen, vai?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu siltä, että tässä oli mukana ripaus fantasiaa... :)
Ihanko totta.
Tais olla vähän femini miessiistijä, jonka kakkoseen laukesit. Vanha pervo ja nyt myös gay ;).