Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten juhlistit 25-vuotissyntymäpäivääsi?

Vierailija
19.10.2017 |

Oliko isot bileet? Saitko lahjoja? Oliko kivaa? Minkä ikäinen olet nyt?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juhlinut, eihän 'vitosia' juhlita kuin aikasintaan kun täyttää 75.

3-kymppiset juhlin maltillisesti kotona, lapset oli pieniä silloin, 4-kymppiset olikin sitten kosteammat ja railakkaammat juhlat.

Miksei vitosia voisi juhlia? 25 on siksikin hyvä syy pitää kunnon bileet, kun todennäköisesti harvemmalla on pieniä lapsia kuin sitten kolmekymppisenä.

Vierailija
22/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En ole juhlistanut syntymäpäiviäni 18-vuotissynttäreideni jälkeen. Ei ole kavereita. N28

Vierailija
24/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. En ole juhlistanut syntymäpäiviäni 18-vuotissynttäreideni jälkeen. Ei ole kavereita. N28

Harmillista. Kyllä lähtisin sun kanssa synttäridrinkille.

N24

Vierailija
25/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mua enää tossa vaiheessa niin biletys kiinnostanut, viimeset varsinaiset synttäribileet taisi olla vuotta paria aiemmin ja nekin hyvin pienet.

Mut tuolloin menin aamulla gynen tarkastukseen kun oli silloin laparoskopia tulossa pian. Ei siis kovin hohdokas alku päivälle x) Iltapäivällä muistaakseni kävin koulussa ja illalla vanhemmille syömään kakkua. Isäni synttärit on mun synttäreitä edeltävänä päivänä joten meillä oli vähän tuplajuhlat siinä, mutta ihan tolleen pienesti vain.  

Hyvin vielä muistissa kun ei tosta reilua vuotta kauemmin ole aikaa, eli olen nyt 26v. 

Vierailija
26/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa pilvenpiirtäjän kattoterassilla kilisteltiin. Ei siis bileitä eikä lahjoja. Nyjyään olen 27

Vierailija
27/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset isot kaverisynttärit vietin 11-vuotiaana.

Vierailija
28/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en vietä synttäreitä mitenkään. Kun täytin 25 olin kovassa vauvakuumeessa ja ajattelin että nyt pitää jotain järjestää koska toiveena oli tulla raskaaksi jonkin ajan päästä ja ajattelin että nyt sitten juhlin ennen lasta.

Kutsuttiin kavereita, muutama vanha (yläaate) kaverikin tuli. Ihan vaan kotona pidettiin juhlat. Kakkua, boolia, suolaista. Ei sen ihmeempää.

Tulin raskaaksi noista juhlista 6 kk.

Nyt olen 29 v.

Vierailija
29/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin samanikäisen miehen kanssa 50-vuotissynttäreitä. Kutsuttiin kavereita kotiin, oli kakkua ja pientä suolaista tarjottavaa. Saatiin varmaan jotain lahjoja, lähinnä lisää täytettä tarjoilupöytään. Samalla hengellä järjestettiin 60-vuotissynttärit tuossa muutama kuukausi sitten.

Vierailija
30/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juhlinut, eihän 'vitosia' juhlita kuin aikasintaan kun täyttää 75.

3-kymppiset juhlin maltillisesti kotona, lapset oli pieniä silloin, 4-kymppiset olikin sitten kosteammat ja railakkaammat juhlat.

Miksei vitosia voisi juhlia? 25 on siksikin hyvä syy pitää kunnon bileet, kun todennäköisesti harvemmalla on pieniä lapsia kuin sitten kolmekymppisenä.

Erittäin hyvä pointti. Kun järjestin kolmekymppisiä, kavereiden lapsista oli jo tullut "ongelma" (ei siis muuta vikaa, mutta yhteen kokoontuminen oli vaikeaa). Yksi läheinen ystävä oli viimeisillään raskaana eikä jaksanut tulla edes käymään juhliin, lapsi sitten syntyikin muutamaa päivää myöhemmin. Yksi ei saanut miestään jäämään lasten kanssa kotiin. Yksi ilmoitti suoraan, että sen kerran kun järjestyy lapsenvahti, he haluavat viettää miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa (tämä oli kyllä jo sellainen, että kiitti vitusti ja arvaa kiinnostaako enää tulla prinsessasi synttäreille). Paikalle saapuneista vieraista muutama oli raskaana tai oli yritys päällä. Olihan ne kivat juhlat, vaikka bileporukka jäikin pieneksi. Kannattaa siis juhlia silloin kun siihen on tilaisuus, eikä kaveripiiri ole vielä vajonnut sinne perhenirvanaan.

Vierailija
31/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juhlinut sen jälkeen kun sain äitini joskus esiteininä vakuutettua siitä etten halua  koko sukua kylään synttärinä kun huomion keskipisteenä  olo jurppi  ja häiritsi  lukemisharrastuksiani.

Vierailija
32/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole juhlinut sen jälkeen kun sain äitini joskus esiteininä vakuutettua siitä etten halua  koko sukua kylään synttärinä kun huomion keskipisteenä  olo jurppi  ja häiritsi  lukemisharrastuksiani.

Sama täällä. Koin syntymäpäivät aina turhaksi hössötykseksi. Edelleenkään en juhli niitä. Ei ole minun juttuni.

Vierailija
33/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Luultavasti en mitenkään, ja luultavasti avomies oli kotonaan "hirvimetsällä" kuten aina synttärieni aikaan.

Vierailija
34/34 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olin viimesilläni raskaana....että todella kovat bileet.