Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkähän ihmiset jotka salaavat murhia voivat elää?

Vierailija
19.10.2017 |

Esim tuo Ulvilan porukka? Koko elämä on varustettava varovaiseen varautuneisuuteen ja koti muurien taakse ja vartiointi 24 h.

Koko ajan on paljastumisen pelko kun kädet ovat veressä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, murhaaja. Ei oo ihan normityyppi.

Vierailija
2/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakennettava naamalle vaan yksi ilme ja liikuttava isoisten parissa ja varmaan luotettavien seuraan pyrittävä ettei homma tule julki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sinua kiinnostaa.

Vierailija
4/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että voisin elää kohtuu hyvin. Olen muussa elämässäni joutunut niin tehokkaasti oppimaan sen, että menneet jätetään menneseen ja nokka kohti tulevaisuutta, palaamatta mielessä enää siihen mikä on mennyttä, että luulen että voisin jopa murhan vaan työntää pois tietoisuudestani ja jatkaa elämää.

Vierailija
5/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on pelko että joku ennenpitkää vuotaa asioita niinkuin näin onkin käynyt. Koko huolella kasattu korttitalo romahtaa ja se kivikasvo särkyykin.

Vierailija
6/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Luulin, että salataan jonkun TOISEN tekemiä murhia. Plääh!

Vierailija
7/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän sinua kiinnostaa.

No arvaa?

Vierailija
8/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekijä on Auerin epäilemä kaveri niin tämä on ainakin purkanut pakonomaiseen urheiluun.

Vierailija
9/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Luulin, että salataan jonkun TOISEN tekemiä murhia. Plääh!

Miten sinä nyt niin luulit? Ja kyllä niitä ihmettelen jotka porukalla tekevät niin? Niinkuin tekivätkin.

Miltähän se oma lapsi tuntuu kun tajuaa mitä on tehty toisen lapsille? Niinkuin Ulvilan lapsillekin kävi?

Vierailija
10/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulvilan murhan aikoihin sanoi Halonen ( surmatut äänestivät häntä)

Halonen sanoi ymmärtävänsä Yhdysvaltain tarpeen taistella terrorismia vastaan syyskuun 11. päivän terrori-iskujen jälkeen, mutta totesi ettei pidä hyväksyttävänä, että hyvää tarkoittaen käytetään vääriä keinoja. Halonen sanoi, että ”terrorisminvastaisessa sodassa on varottava, ettemme muutu samanlaisiksi kuin ne, jotka eivät noudata kansainvälisiä sopimuksia". Hän totesi, että epädemokratia ja ihmisoikeuksien loukkaukset ovat tauti, joka tarttuu.

- ei varmaan ihan turhaan muistuttanut juurikin tuolloin.

Vierailija
11/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äitini sanoi että se itse ihminen sellainen joksi toista epäilee.

Kukahan on pedoillut kun se leima lyötiin Ulvilan viattomaan rouvaan? Olen saanut tietää että Jukka ja Pekka saivat tietoja pedoilusta.

Vierailija
12/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaanko ettei asiat paljastu ennenpitkää?

Olen saanut tietoja jotka voivat aiheuttaa aikamoisen kasvojen menetyksen tahoilta joista ette ikinä uskoisi.

Vierailija
13/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan aika nautinto katsoa kun se korttitalo romahtaa. Linnassa ollaan oltu pienemmistäkin syistä ja piireistä.

Vierailija
14/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä niinku linnasta linnaan hihi

Vierailija
15/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tosiaan nähdä kun kivikasvo romahtaa.

Vierailija
16/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi sellainen valkeaksi kalkittu hauta.

Vierailija
17/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vähän parempaa aikaa :)!

Vierailija
18/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat joko empatiakyvyttömiä psykopaatteja tai sitten selittävät murhan jotankin lievemmäksi ja oikeutetuksi. Ei sulje pois ensimmäistä. Ihminen kykenee tappamaan toisen jos kokee sen oikeutetuksi, esim. sodat.

Vierailija
19/19 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaajaksi tosiaan valikoituu tietynlainen ihmistyyppi. Sama on havaittavissa myös, mitä tulee tuomioista valittamiseen ja muuhun: jos normaali ihminen tulisi murhanneeksi, raiskanneeksi, pahoinpidelleeksi tms. jonkun, olisi tämä syvästi häpeissään, olisi vaikea antaa itselleen anteeksi, eikä tulisi mieleenkään ruinata itselleen pienempää rangaistusta, vaan luultavasti haluaisi kärsiä ja tehdä miltei mitä tahansa sovittaakseen tekonsa, EDES itselleen. Jostain syystä valtaosa rikollisista ja murhaajista kuitenkin valittaa "pitkistä" tuomioista ja koittaa vedota milloin mihinkin tekosyyhyn saadakseen pienemmän kakun. Sama homma varmaan tuossa, miksi salailu luonnistuu.