Suomalaisten sanotaan olevan kateellista kansaa. Oletko juuri sinä kateellinen?
Suuri kysely
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Olen tyytyväinen elämääni, ei tarvitse kadehtia muita.
Sinun täytyisi alkaa pitää luentoja kateellisille suomalaisille. Olisi hienoa jos suomalaiset pääsisivät kateudestaan eroon. Minä itsekään en ole koskaan ollut kateellinen, olen vain sivusta seurannut kuinka kateellisia muut suomalaiset ovat! Se on kamalaa katseltavaa.
Ap
Samaa mieltä! Surullista kun ei osata iloita toisten puolesta kun heille sattuu jotain mukavaa/menee hyvin. Eihän se itseltä oo mitään pois.
Olen kateellinen. Työpaikoista, tilavista ja hyvistä asunnoista, hyvästä parisuhteesta, tukiverkoista, kauneudesta, hyvin pärjäävistä ja hyvin käyttäytyvistä lapsista, rahasta..
En ole kateellinen. Olen niin introvertti ja itsekeskeinen, ettei minua jaksa kiinnostaa mitä kaikkea toisilla on.
En osaa olla kateellinen. Minulla on kaikki kivasti ja olen muutenkin hyvin positiivinen ihminen. Elämässäni on ollut vastoinkäymisiä, mutta ne ovat vain vahvistaneet tätäkin ajatusta. Myös ystäväni ovat kaikki samanlaisia ei kateellisia ja positiivisia ihmisiä.
En ole, vaikka välillä joku ärrimurri olalla yrittää nostaa päätään mutta laitan taka-alalle.
Olen oikeasti iloinen ihmisten saavutuksista ja saan niistä voimaa itse
Olen ja tiedostan sen tuskallisen hyvin. Olen tosin kurjan ja köyhän elämän läpi käynyt, on enemmän mitä kadehtia.
Kaikki kateus ei ole pahasta, se saa minut tekemään töitä tavoitteeni eteen.