Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko, että tällä palstalla käy porukkaa, jotka keskimääräistä tyhmempiä/ katkerampia?

Vierailija
18.10.2017 |

Itse luulen niin. Itse en ole tyhmä, mutta melko katkera olen. Ja myös melkoisen masentunut tällä hetkellä. Olen vain huomannut, että esim. kukaan fiksumpi työkaveri ei käy tällä palstalla, ainakaan en ole huomannut. Joskus ollut puhetta ja moni oikeasti fiksu ei jaksa lukea näitä juttuja. Monella ei myöskään ole tarvetta täällä väitellä tai tehdä typeriä provoja. Eli jotain täytyy olla pielessä, jos täällä käy. Vaikea kuvitella ainakaan miehistä, että kukaan menestynyt tai fiksu mies kävisi aihe vapaalla. Oma mies ikinä jaksais lukea näitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä valitettavasti paljonkin samaa tasoa kuin esim. ip-lehtien uutiskommenttiosiot. Sillä erotuksella, että täällä kirjoittajien mediaani-ikä ei ole 68 vuotta. Mutta sama kateus, kauna, katkeruus, persuus ja herraviha jylläävät täälläkin.

Vierailija
2/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä ihmisiä täällä kyllä mun mielestä pyörii mutta aika paljon jollain tavalla negatiivisia, väsähtäneitä, vihamielisiä jne. ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyhmä ja vihamielinen ihminen. Tulen entistäkin vihaisemmaksi tällä palstalla käydessäni. Mutta kun ei ole muutakaan elämää.😠

Vierailija
4/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. En ikinä kehtais työpaikalla sanoa, että käyn täällä. Olen virastossa asiantuntijatehtävissä. Olen melko varma, että he eivät käy. Siskoni ei käy myöskään. Olen introvertti ja en saa oikeassa elämässä sanottua asioita. Täällä voi anonyymisti puhua ja valittaa. Parempi tämäkin kuin jatkuvasti valittaa ääneen