Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestä on tullut työnarkomaani

Vierailija
18.10.2017 |

Pienyritys, nukkuu öisin 3-5 tuntia, ei huolehdi hygieniastaan, käy välillä kotona syömässä, teen kaikki ruuat, tiskaan, pyykkään, siivoan, käyn lisäksi omassa työssäni, hän leikkii tai käy ulkona lapsen kanssa ehkä pari kertaa viikossa, nukahtaa joka ilta sohvalle, mitään läheisyyttä ei ole ollut moneen kuukauteen, ja kun valitan tästä kaikesta niin hän vain sanoo että jonkun on tässä rahaa tehtävä. Että edes tuntia illasta ei ole aikaa viettää perheen kanssa, aina samalla tekee jotain työjuttua.
Minun ei pitäisi kuulemma valittaa kun on olemassa laiskojakin miehiä, jotka ei pysty kustantamaan vuosittaista lomamatkaa, niinkö se menee?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Tietenkin

Vierailija
2/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on tunne, että toinen käyttää yritystä suojakilpenä perhettään vastaan ja nakkelee aggressiivisia tökkäisyjä sen suojista, niin ala pitää kirjaa niistä kerroista, jolloin näin käy. Se ei usko, jos ei ole näyttää faktaa. Tosin voi olla hyvä idea kertoa sille, että aikoo näin toimia.

Onhan se selvä, että noilla unilla ei paraskaan kansalainen kotona pitkään loista. Alkaa kertyä kusipäisyyttä kerros toisensa päälle. Samaan syssyyn helposti itse turrut ja keskityt vain senhetkiseen ristiriitaan. Kirjanpito voisi auttaa siihenkin. Muista valita taistelusi huolella.

Mitä mieltä itse olet hänen yrittämisestään? Siis jos unohdetaan hetkeksi sen hinta ja puhutaan hänen hankkeestaan - pidätkö sitä hyvänä asiana? Jos et, miksi? Onko toiveita, että työmäärä vähenisi jatkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kohta 10v jo tuollaista.

Vierailija
4/4 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen hoidettavaksi puolet kotitöistä ja puolet lastenhoitoon liittyvistä tehtävistä. Kyllä se työnarkomania siitä taittuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän