Miten aiot juhlistaa Suomen itsenäisyyttä tänä vuonna?
Kommentit (13)
En mitenkään. En asu Suomessa, ei kiinnosta juhlat.
aion ostaa virosta valtavasti virolaista alkoholia ja ryypätä kaverien kanssa.
Aluksi mietin että totta kai juhlistetaan ja isosti, mutta sitten aloin ajattelemaan, että minkälainen maa tää on nykyään ja millanen paskasakki on johdossa ja päätin jättää sikseen.
Katson tvstä kun parempi väki juhlii linnassa. Ruoskin itseäni nahkavyöllä samalla selkään, koska olen huonompaa aineista.
En mitenkään. En ole 28 ikävuoteni aikana juhlistanut enkä juhlista. En pidä suomesta. 6.12. makaan vaan himassa tekemättä mitään, vaikka ihan hyvin voisin olla töissä. Blah.
Tekemällä jotain parempaa ruokaa, en ole vielä päättänyt mitä. En ole tippaakaan "sininen ihminen", mutta Suomen 100-vuotisjuhlien kunniaksi olen hankkinut sinisen pöytäliinan ja sinivalkoisia kynttilöitä. Pukeudumme myös tavallista juhlavammin ja Linnan juhlia katsoessamme nostamme itsekin maljan Suomelle. Sekin on vielä auki, olemmeko vain omalla perheellä vai pyydämmekö vieraita paikalle.
6.12 olen yleensä vielä nukkumassa.
Jättämällä ostamatta kaikki ne Suomi100 vuotta tuotteet, joita ei ole valmistettu Suomessa. Pelkkä Designed in Finland ei riitä! Aika vähän jää juhlinnan aihetta. Taidan katsoa linnanjuhlat suorana ja neuloa samalla suomenlampaan villasta sukkia.
Teen hyviä suomalaisia ruokia, poltan kynttilöitä, mussutan suklaata ja katson Linnan juhlia yms. Muistelen Suomea, joka joskus oli, mutta jota nyt ollaan tuhoamassa.
En mä sitä mitenkään yleensä juhlista.Kunhan nautin palkallisesta vapaapäivästä.
Itsenäisyyspäivä ilman itsenäisyyttä tuntuu niin falskilta.
Olen kutsunut lähisuvun itsenäisyyspäivän päivälliselle.