Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko hameeseen?

Vierailija
17.10.2017 |

Tai mekkoon?

Pukeudutko hameeseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdoista unohtui: kesällä! Silloin hame tai mekko, useimmiten hame.

Vierailija
22/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voisihan sitä johonkin naamiaisiin kilttiin pukeutua. varmaan tuota ei kannata tehtä kun lapin asukit voivat pahoittaa mielensä.

Miksi "lapin asukit" pahoittaisivat mielensä siitä, että sinä pelleilet skottimiesten vaatteella?

Ajatteli varmaan, että Lappi on Suomen Skotlanti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ei edes omista hametta!

Vierailija
24/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Ei vovi mun läskille vartalolle.

Vierailija
25/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat ei edes omista hametta!

Mulla on muutama hame.

Vierailija
26/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hametta vapaa-ajalla melkein aina, paitsi liikuntaa harrastaessa. Pitkää, nilkkoihin asti ulottuvaa.

Hame on vaan niin helppo ja talvella sinne alle mahtuu vaatetta :)

N34v.

Vierailija
27/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvoin. Olen 80-luvun teini, silloin kaikki hameet/mekot oli out. Monille ikäisilleni on jäänyt pysyvä mekkokammo.

Minä taas olin sisimmässäni 80-luvun erilainen teini. Tai olisin halunnut olla, mutta en uskaltanut. Siihen aikaan pukeuduin niinkuin kaikki muutkin (farkut jne.). Opiskeluaikana ysärillä aloin pukeutumaan aivan eri tavalla. Ja nyt taitaa olla ympyrä sulkeutunut, koska nyt taas kaikki goottihörhötykset tai edes sinnepäin viittaavat ovat jo todella last season....

Vierailija
28/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina pitkää, mustaa hametta. Yläosa on koristeellisesti kirjailtu. Helppo ja käytännöllinen sekä talvellakin lämmin.

Vierailija
29/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun melkein pelkästään mekkoihin kesät talvet. Ainoastaan urheillessa pidän housuja. Mekko on kaikkein mukavin vaate mitä voi kuvitella: ei kiristä eikä ahdista, sopii hyvin istumatyöläiselle ja näyttää kauniilta päällä. Nykyään on kaupoissa tosi kivoja polvimittaisia paksua kangasta olevia pitkähihaisiakin mekkoja, jotka sopivat toimisto- ja arkikäyttöön hienosti, ovat samalla rentoja ja siistejä ja yhdistettävissä monenlaisiin kenkiin. Polvimittainen päällystakki on hyvä siinä päällä niin kauan kunnes kunnolla pakastaa.

Moni vähän pullukkakin näyttäisi paljon paremmalta sopivan kokoisessa ja oikeaa materiaalia olevassa mekossa. Yksi työkaverini on ihan reilusti ylipainoinen ja hän käyttää tosi kivoja mekkoja ja näyttää tosi mukavalta ja viehättävän naiselliselta. Housuissa ja paidassa olisi varmaan aika tankki.

Vierailija
30/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Pidän hameista ja mekoista. Kesällä  tosin useimmiten polvipituisista; talvella lyhyemmätkin menee mustien sukkisten kanssa. N46

Vierailija
31/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon mekkoja, niin 50-luvun tyylisiä kuin modernejakin, esim. pikkumustaa tai kotelomekkoa. Mekko sopii myös pyöreälle, toisin kuin housut.

N 97 kg

Vierailija
32/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi omissa yo-juhlissa noin 25 vuotta sitten eli en käytä. Olen ikuinen farkkutyttö.

Vierailija
33/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes aina housuja; farkkuja, verkkareita, capri-housuja tai shortseja.  Pelaan golfia ja tennistä, ensin mainitussa käytössä joko housut, shortsit tai lyhyt hame. Tenniksessä hame tai shortsit.

Vierailija
34/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen lähes aina hameessa tai mekossa. Olen lyhytjalkainen enkä löydä kaupoista housuja, jotka istuisivat hyvin päälle.

Vierailija
35/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen lähes aina hameessa tai mekossa. Olen lyhytjalkainen enkä löydä kaupoista housuja, jotka istuisivat hyvin päälle.

Onhan niitä housuja lyhytjalkaisillekin. Jopa farkuissa löytyy eri mitoituksella, ettei tarvitse alkaa itse lyhentämään lahkeita.

Vierailija
36/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Ulkoillessa talvella pitkävartiset kengät, paksut sukkahousut, pitkät villasukat ja pitkä untuvatakki.

Vierailija
37/37 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polviin ulottuva villahame ja beiget tai mustat sukkikset on tyylikäs yhdistelmä. Kesällä polvisukat ja kellohame. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi