Tuleeko työntekijöiden palkat obligaatioista vai alihankkijoilta?
Olen pirustamassa yritystä ja ryhdyn sen esinaiseksi. Mistä varoista palkat pitäisi maksaa, että verottaja ei huomauta? Saako veronpalautukset marraskuussa samaan tapaan kuin yksityishenkilö? Kuka tarkastaa reilun ja tarkoituksenmukaisen työnjaon työntekijöiden kesken?
Kommentit (12)
Yrityssuomi on saitti josta saa tietoa kun sulla ei tunnu olevan sitä edes alkeiden verran. Unohda koko ajatus, jos et ole osannut itse ottaa selvää asioista. Ethän sä edes tiedä mistä firmaasi tulee rahaa.Googlaustaitojakaan sulla ei ole.
Ei hyvää päivää.. mä kuolen nauruun.
Kuule - Suomessa on tarjolla läjä hyviä yrittäjyyuskursseja ja neuvontaa saa mm. Uusyrityskeskuksesta. Kannattaa hyödyntää näitä. Sulla tuo homma taitaa olla vielä vähän hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pirustamassa yritystä ja ryhdyn sen esinaiseksi.
Meinaat olla oikein pirullinen pomo?
Parempi sentään esinaiseksi kuin esi(nai)seksi.
Pääsenkö sinulle töihin?
Vierailija kirjoitti:
Olen pirustamassa yritystä ja ryhdyn sen esinaiseksi. Mistä varoista palkat pitäisi maksaa, että verottaja ei huomauta? Saako veronpalautukset marraskuussa samaan tapaan kuin yksityishenkilö? Kuka tarkastaa reilun ja tarkoituksenmukaisen työnjaon työntekijöiden kesken?
Näköjään pitää lähteä ihan nollasta. TE-palvelut järjestää yrittäjäkursseja, mene sellaiselle ensin, se on myös yrittämiseen liittyvien starttitukien ehtona.
Vierailija kirjoitti:
Kuule - Suomessa on tarjolla läjä hyviä yrittäjyyuskursseja ja neuvontaa saa mm. Uusyrityskeskuksesta. Kannattaa hyödyntää näitä. Sulla tuo homma taitaa olla vielä vähän hakusessa.
Mutta sittenhän pitäisi itse tehdä jotain ja ottaa selvää joten ei onnistu tämän palstan äipiltä.
Onko oikeasti noiin asioista pihalla olevia ihmisiä kuin ap?
10: sä olet olettamuksinesi vielä tyhmempi kuin kommenttisi. Mä tiedän yrittäjyydestä ja yritysmuodoista ihan hitosti ollakseni ei-yrittäjä. Tietämys ei rajoitu yrittäjyyteen Suomessa vaan tiedän näistä muidenkin maiden lainsäädännön osalta.Entäs itse?
Up