Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kotona/mökillä/jossain ulkoruokailuryhmä taivasalla?

Vierailija
17.10.2017 |

Suunnittelemme mökkiä ja haluaisin sinne suuren katetun terassin. Miehen mielestä taas terassin ei tarvitse olla katettu.
Jos teillä on taivasalla, kuinka monta kertaa esim viime kesänä pystyi ulkona ruokailemaan. Kun mun muistikuvien mukaan aina satoi =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä mökillä yksi kalusto taivasalla, käytetään grillatessa lisäpöytänä kun sää sallii. Varsinainen ruokailuryhmä on katon alla isolla terassilla. Olen viime vuosina ihmetellyt, kun mm. Huvilassa ja huussissa tehdään niitä valtavia kattamattomia terasseja ja kesäkeittiöitä, että kuinka paljon niille todellisuudessa tulee käyttöä.

Vierailija
2/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän terassi (rivitalo) oli alkujaan kattamaton, mutta katettiin se muutamia vuosia sitten. Ja ai että mä olen ollut onnellinen tuosta katosta. Usein grillaillaan ja istutaan ulkona vaikka vähän tai paljon sataisikin. Kuinka monta kertaa sitä aikaisemmin kovalla kiireellä joutui kantamaan kattaukset ja ruoat sisään. Tai vaikka just ei olisi satanutkaan, kaikki kamat oli ihan märkinä sateen jäljiltä.

Toi terassi on nykyään (talvea lukuunottamatta ) ihan mun lempipaikkani. Saatan istua siellä viinilasillisen kanssa (tai ilman) vaikka kuinka pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sekä mökillä että kotona kattamaton terassi. Viime kesänä syötiin ulkona jokin ateria noin 35 päivänä. Ei sitä katosta ateriointiin tarvitse, koska rehellisesti sanottuna, ei siellä tule sateella istuneeksi ja hyttysiä syöttäneeksi kuitenkaan. Katosta tarvitssee siihen, että mahdolisia istuintyynyjä jms ei tarvitse niin tarkkaan heti kerätä sisälle kun alkaa sataa. Mutta varsinkin loppukesästä ja alkukesästä on joka tapauksessa lisin niin kosteaa, että vain harvat tyynyt voi jättää ulos edes katoksessa.

Vierailija
4/4 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää sen kokoinen terassi, että voitte kattaa osan ja jättää osan kattamatta. Hyviä pointteja aikaisemmilta kirjoittajilta.

Meillä on talon pihalla ruokaryhmä sekä taivasalla että kesäkeittiössä. Viime kesänä taidettiin kerran syödä taivasalla... Kesäkeittiössä on myös seinät ja ovet, terassilämmittimellä lämpiää. Viimeksi viime lauantaina syötiin siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi