Miesystävän 17-vuotias poika luulee olevansa bodari
Eli joka ikinen päivä salilla. Huone täynnä lisäainepulverikanistereita, ei mitään muuta tee kuin puhuu treenaamisesta jne. Kaikki syömiset millintarkkaan laitettu, ei syö minun ruokiani. Mieluummin jää kotiin syömään rahkaa asetettuun kellonaikaan, kuin lähtee mummolaan synttäreille.
Kommentit (4)
Luulee? No eikö se ole tuon perusteella? Minä ainakin uskon ihan oikeasti olevani opettaja, vaikka panostan hommaani vähemmän kuin poika bodaamiseen
Anna luulla ja pojan tehdä mitä haluaa kun ei ole kuitenkaan mitään pahaa ! Treenaaminen on pojalle tärkeää joten anna toisen treenata.
Minunkin 14 v luulee olevansa tosi lihaksikas. Minusta se on vain söpöä ja hyvä että pojalla on itsetunto kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulee? No eikö se ole tuon perusteella? Minä ainakin uskon ihan oikeasti olevani opettaja, vaikka panostan hommaani vähemmän kuin poika bodaamiseen
No jos hänellä ei mitään kasvua tapahdu lihaksissa treenaamisesta huolimatta, niin kyllä hän on ennemminkin ihan vaan peruskuntoilija, eikä mikään bodari. Ihan sama, paljonko panostaa hommaan.
Se voi olla joko ohimenevää, eli poika saattaa menettää kiinnostuksensa koko touhuun ennenkuin täyttää 20, tai ainakin suurin fanaattisuus harrastusta kohtaan laantuu ennenpitkää.
Voi myös olla, että lihastenkasvatus onkin hänelle koko elämän kestävä intohimo, ja hänellä saattaa olla jopa lahjojakin lajissamenestymiseen.