Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tavallista on hakeutua pitkään parisuhteeseen vielä 8+ vuoden suhteen jälkeen?

Vierailija
17.10.2017 |

Minkä pituisia suhteita teillä on ollut tuon mittaisen suhteen jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kyllä mä haluaisin pitkän suhteen, vaikka oltiin exän kanssa yli 23 vuotta. Hän jätti. Ei vaan tahdo löytyä ketään. N48

Vierailija
2/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että vieläköhän haluaisin elätellä toivetta loppuelämän suhteista, vai olisinko stressaamatta asiasta ja tapailisin vain ihmisiä ilman sen kummempia tavoitteita. Edellisen suhteen luulin kestävän, mutta niin ei käynyt. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos saisin. Alkaa olla toivo mennyt kun kaikkialla lukee ettei 40+ kelpaa kenellekään. Ja huomaahan se itsekin. Itsetunto vaan rapistuuuuuu

Vierailija
4/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka parisuhde  kesti 14v (naimisissa tuosta 13v) ja nykyinen on kestänyt jo yli 20v (naimisissa 15v).

Miksi en olisi halunnut uutta suhdetta kun tuli parempi tarjolle eron jölkeen? Jos nyt jäisin esim leskeksi alkaisin varmasti vielä parisuhteeseen ihan koska vaan. Isäni löysi uuden rakkauden äitini jälkeen 74v:nä ja ehti elää 4 ihanaa vuotta ennen kuolemaansa

Vierailija
5/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin jos saisin. Alkaa olla toivo mennyt kun kaikkialla lukee ettei 40+ kelpaa kenellekään. Ja huomaahan se itsekin. Itsetunto vaan rapistuuuuuu

Mua lohdutti, kun katoin tänään Satuhäitä, jossa 6-kymppinen Aliisa ja Pekka meni naimisiin, kun molemmilla puolisot olivat ilmeisesti jättäneet. Kyllä me varmaan vielä joskus löydettäis kumppanit, mutta mistä, se onkin eri asia? Nää oli vanhoja perhetuttuja keskenään ja tunteneet kolme vuosikymmentä. N48

Vierailija
6/6 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan helpompaa saada pitkäkestoinen ns. loppuelämän yhdessäoloon tähtäävä suhde vai tapailusuhde? Kummatkin käyvät minulle, mutta suurin osa etsii kai jompaa kumpaa ja suhtautuu epäluuloisesti, jos toinen on "kaikki käy" -asenteella. Olen kolmikymppinen. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä