Mulla on hoidossa viisi rescue-kissanpentua, keksikää lopuille samaan sarjaan nimet
Kreivi, Lordi, Prinssi on pojat. Olisiko kaksitavuiset vastaavat, vähän ylevät nimet, tytöille? Prinsessa, Herttuatar jne. ovat liian pitkiä.
Kaikille on kodit ja lopulliset nimet on mitä on, paitsi Kreivi kuulemma saa pitää nimensä, mutta eläinlääkärikäynnille pitää olla nimet valmiina.
Kommentit (16)
En ymmärrä miksi sinun on nimettävä heidät. Ei eläinlääkärikään sellaista voi vaatia. Papereihin riittää perustiedot. Ja voithan sinä kuvan hänestä napata ja lisätä tietoihin, jos tahdot tiedot yksilöidä idioottivarmasti, mutta se nyt tuskin on oleellisinta.
Vierailija kirjoitti:
Diana ja Ellu
Näitten tappeluksia ois kiva seurata sitten.
Usemmat päättyy -tar, tär tai -essa.
Mutta:
-Lady (vastaa arvonimeä Sir)
-Madame (yleinen puhettulumuoto Ranskan hovissa rouvalle oli Madame de Xxx, esim Madame de Montespan)
Aiko ja Kiko, Japanin prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi sinun on nimettävä heidät. Ei eläinlääkärikään sellaista voi vaatia. Papereihin riittää perustiedot. Ja voithan sinä kuvan hänestä napata ja lisätä tietoihin, jos tahdot tiedot yksilöidä idioottivarmasti, mutta se nyt tuskin on oleellisinta.
Kyllä vaan papereihin laitetaan nimet. Nää rescue-kissat kai menee vähän eri tavalla. Tunnistamisen vuoksi nimet pitää olla tiedossa ensimmäisestä käynnistä lähtien. Mulla nämä on ekat nimeämättömät hoitokissat, joten en ihan tarkkaan osaa kaikkea kertoa.
En tiiä, mutta mä voisin ostaa sulta yhden tyttöpennun kaveriksi meidän seurankipeälle kisulle? Missäpäin olette?
Kiva idea laittaa kuninkaallisia arvo nimiä
Dianaa kutsuttiin myös
Dutch
Vierailija kirjoitti:
En tiiä, mutta mä voisin ostaa sulta yhden tyttöpennun kaveriksi meidän seurankipeälle kisulle? Missäpäin olette?
Nämä on jo varattuja, mutta ota ihmeessä yhteys alueesi löytöeläintaloon/kissataloon ja kysele sieltä. Kissatalot.info:sta löydät lähimmän ja kyllä niitä kauemmaksi luovutetaan, jos on sovelias kissanomistajaksi ja jaksaa käydä haastatteluun. Nyt on kissoja tarjolla paljon ja enemmän on kuin mitä on ottajia. Näiden kohdalla on käynyt hyvä tuuri ja näistäkin yksi lähtee toiselle paikkakunnalle, sitten kun aika on.
Vicky, katri ja lea