Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti ja haukkui seksielämämme

Vierailija
17.10.2017 |

Tuli ero ja ukko laukoi samala loppuriidan yhteydessä kaikkea paskaa. Yhdessä lauseessa sai loukattua minua kunnolla kun sanoi että hänen kaikki eksät on olleet parempia sängyssä ja antaneet panna kaikkiin mahdollisiin reikiin.
Onko muiden puolisot haukkuneet yhteistä seksielämää näin rajusti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syystäkin haukkui jos et anna kaikkia reikiä. Toivottavasti opit tästä jotain.

Vierailija
2/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nainen tuli palauttamaan jotain tavaroita eron jälkeen, niin koko rappu kaikui, kun haukkui seksielämämme paskaksi. Tai niinhän se jälkeenpäin ajateltuna olikin, mutta syyllinen olin minä. Oli myös mukana tuo että "halusit perseeseen tai jotain muuta outoa!!!". Todellisuudessa tyydyin siihen mitä annettiin, mutta olisin joo sitä peppuakin halunnut.

Sittemmin saanut aika lailla toisenlaista palautetta taidoistani. Ja sitä persettä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt niille miehillenne kaikenlaista seksiä! Ihmeellistä pihtailua jos ei voi edes joskus pyllyä antaa. Jostain muualta kun saavat niin lähtevät

Vierailija
4/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa nyt niille miehillenne kaikenlaista seksiä! Ihmeellistä pihtailua jos ei voi edes joskus pyllyä antaa. Jostain muualta kun saavat niin lähtevät

Heh heh... peppu on kakkaamista varten. En ala rikkomaan itseäni.

Vierailija
5/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekkään jos lähti. Kyllä nykyaikana 90 % naisista antaa peräsuolta. Minutkin eilen palkittiin käsiraudoilla patteriin kiinnittämällä sen jälkeen naisystävä antoi kultaiset suihkut päälle, annoinkin tästä hyvästä kunnon kyydit nuorelle naiselle ja kyllä oli joka reikään tarjolla.

Vierailija
6/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on taas aika idioottimaisia kommentoijia.

Erot on monille tosi vaikeita ja kostoksi (oli syytä kostaa tai ei) sanotaan toista satuttavia asioita, jotka voivat olla puutaheinää.

Sitä peppua ei tarvitse antaa jos ei halua.

Minulla oli kiva romanssi aikanaan (ei oltu pariskuntana sopivia) hiljattain poikaystävästään eronneen naisen kanssa.

Hän varovasti kysyi jossain vaiheessa alapäästään, että tuntuuko normaalille tms. Riitaisassa erossa eksä oli saanut hänet vakuuttuneeksi siitä, että vaginansa oli löysä.

Ihan paskapuhetta - viehettävä seksikäs nainen, jonka kanssa peripuuhat oli kivoja, mutta julma pilkka kolahtanut.

Eli AP, voi sitä neutraalisti miettiä mikä meni pieleen ja miten tulevassa voisi toimia paremmin, mutta ei kannata kovin vakavissaan ottaa tai murehtia.

Vierailija
7/10 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni (nainen), sanoi erotessamme, että meillä oli huonoa seksiä. Eipä hän kyllä osallistunut sen parantamiseen mitenkään. Hän oletti, että mies tekee kaiken eikä tehnyt itse mitään sängyssä. Esilekkikin oli täysin minun hommiani.

Vierailija
8/10 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli lapsen tasolle jäänyt mies, kun otti seksin sohaisukepiksi. Oli minullakin, ainakin loppuaikoina huonoa seksiä exäni kanssa (syy molemmissa), mutta en silti sanonut siitä eron hetkellä mitään, vaan annoin hänen säilyttää muistonsa ja käsityksensä seksistämme, olivatpa ne millaisia tahansa. Älä, AP, ota liian henkilökohtaisesti! Tsemppiä ja nenu kohti uutta! 

Vierailija
9/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä jos haluaa loukata suosittelen kommentoimaan vehkeen kokoa pieneksi ja kertomalla että muilla on ollut paljon isompia ja kestävämpiä.

Ne naiset taas jotka antaa pyllyä on yleensä synnyttäneitä ja alapäästään löystyneitä

Vierailija
10/10 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eksä sanoi aikoinaan, etten ole mikään seksikone. Ikää kun on tullut lisää, niin olen todennut, etteivät meidän kemuat toimineet.

Eli hän saattoi painaa kaikkia oikeita nappeja ja silti ei mitään. Nykyään en enää ymmärrä, miksi vietin hänen kanssaan niin monta vuotta. Erostamme on aikaa, jo miltei 20 vuotta.

Nykyään mulla on rakastaja, jolla on kokeilunhalua ja mielikuvitusta. Hän on kestävä ja hän nauttii minun nautinnostani ja minä hänen. Tälläiswstä seksistä en ole osannut edes unelmoida ja eksän taidoista ei voi puhua edes samana vuonna.

Eli yritän sanoa, että jos ihmiset eivät toisilleen sovi, seksi voi olla huonoa. Ja jokaisessa parisuhteessa sängyssä voivat toimia eri asiat. Sängyssä ei myöskään tarvitse tehdä mitään, jota ei halua. Minä kyllä suosittelen kokeilemaan, itse nautin esim siitä peppuseksistäkin, mutta on mulla ollut taitava kumppanikin, joka on edennyt sen kanssa rauhallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän