Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko, jännittääkö uudet tilanteet ja paikat teitä? Esim. Jos pitää mennä käymään lääkärissä sellaisessa paikassa, missä et ole aikaisemmin käynyt?

Vierailija
17.10.2017 |

Mulla on näin. Heti kun saan kutsun johonkin lääkäriin, tulee paniikki ja syke nousee ja rupean heti etsimään netistä tietoja kyseisestä paikasta, että miten sinne pääsee ja mihin pitää mennä. Kauheeta!

Jos on lääkärikäynti vaikka kuukauden päästä jännitän ja tärisen koko kuukauden ja mietin vaan sitä lääkärikäyntiä. Välillä on pakko ihan väkisin tehdä jotain sellaista, missä saan ajatukset ihan muihin asioihin, esim jonkun hyvän ohjelman katsominen saa unohtamaan tuon lääkärikäynnin hetkeksi kokonaan.

Mutta heti taas kun rupean miettimään sitä tulevaa lääkäriä, paniikki iskee. Kamalaa! Oon monesti huomannut, että tää odotus on paljon hirveämpää kuin se itse tilanne kun se tulee. Se ei välttämättä olekaan niin kauhea, kuin on kuvitellut. Mutta hyi kamala, kun tämmöset uudet tilanteet on hirveitä!

Onko kenelläkään muulla samanlaista? Olisi kiva saada vähän vertaistukea muilta saman asian kanssa kamppailevilta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä